Bütün xəbərlər
15 yanvar, 17:40

Təhsilin keyfiyyətinin yüksəldilməsi və nailiyyətlərin artırılması müasir idarəetmə modellərinin tətbiqi ilə birbaşa bağlıdır. Strateji planlaşdırma bu sahədə müstəsna əhəmiyyətə malikdir və təhsil müəssisələrinin effektiv idarə olunmasının əsasını təşkil edir.

Latın dilində "sərkərdənin məharəti" mənasını verən strategiya təşkilatın məqsədlərinə çatması üçün əvvəlcədən planlaşdırılmış fəaliyyət modeli kimi təyin olunur.

Məktəblərdə strateji idarəetmə rəhbərlik tərəfindən məqsədyönlü fəaliyyətlərin həyata keçirilməsi və şəffaf idarəetmə mexanizmlərinin formalaşdırılması ilə təhsilin beynəlxalq standartlara uyğunlaşdırılmasını təmin edir.

Strateji planlaşdırmanın məktəblərdə tətbiqi aşağıdakı məqsədləri əhatə edir:
1. Məktəblərin idarə olunmasında şəffaf və hesabatlı mexanizmlərin yaradılması;
2. Təhsilin pillə və səviyyələrinin beynəlxalq standartlara uyğunlaşdırılması;
3. İnformasiya-kommunikasiya texnologiyalarına əsaslanan təlim infrastrukturunun qurulması;
4. Pedaqoji və inzibati heyətin davamlı inkişafını təmin etmək;
5. Şagird nailiyyətlərinin izlənilməsi və qiymətləndirmə mexanizmlərinin təkmilləşdirilməsi.

Strateji planlaşdırmanın effektiv həyata keçirilməsi üçün məktəbin rəhbərliyi aşağıdakı suallara cavab tapmalıdır:

1. Hazırda məktəbimiz haradadır?
2. 3, 5 və ya 10 ildən sonra harada olmaq istəyirik?
3. Bu hədəflərə necə çatacağıq?
Bu sualların cavabları əsasında strateji plan hazırlanmalı, onun icrası və monitorinqi üçün effektiv mexanizmlər qurulmalıdır.

Strateji planın məqsədi rəhbərliyin məktəbin tutmasını istədiyi istiqaməti, məktəbə təsir edən problemləri müəyyən etməklə öz məktəblərini təkmilləşdirməkdir. Bütün məktəblərin strateji planı olmalıdır. Əks halda, məktəbin əsas maraqlı tərəfləri (valideynlər, şagirdlər, müəllimlər və cəmiyyət) məktəbin inkişafının hansı istiqamətdə getdiyini müəyyən edə bilmirlər.

Strateji planlaşdırma məktəbin təkmilləşdirilməsi üçün güclü bir vasitədir və məktəbin yenilənməsi, innovasiya və dəyişiklik üçün ardıcıl fəaliyyət planlaşdırma prosesinin mövcud olmasını təmin edir. Buna görə də məktəblərdə strateji planlaşdırma dəyişiklik ortaya qoymağa və ya innovasiyaya təsir göstərməyə can atmalıdır. Beləliklə, bu proses məktəbin rəhbərliyi tərəfindən istiqamətlənməlidir.

Strateji planlaşdırmaya laqeyd yanaşdıqda isə məktəblər düzgün fəaliyyət göstərə, inkişaf edə bilməz. Strateji planlaşdırma vasitəsilə məktəb öz uzunmüddətli fəaliyyət istiqamətini müəyyən edə, müxtəlif təşəbbüsləri həyata keçirə, prosesin gedişatını izləyə və strategiyasını yeni şəraitə uyğunlaşdıra bilər.

Mənbə: Fatullayev, Vagif. (2024). THE IMPORTANCE OF STRATEGIC MANAGEMENT PLANNING IN SCHOOLS. 10.13140/RG.2.2.18658.75204. 

Şərhlər

Xəbər lenti

16 sentyabr, 16:55

Naxçıvanda 562 tələbə peşə təhsili müəssisələrinə qəbul olub

16 sentyabr, 16:40

Yüksək ballı tələbələr müəllimliyi seçdilər

16 sentyabr, 15:28

Regional Təhsil İdarəsindən Cəlilabad məktəbindəki insident ilə bağlı AÇIQLAMA

16 sentyabr, 14:58

Sertifikatlaşdırmanın müsahibə mərhələsinə start verilib

16 sentyabr, 14:57

Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun 25 illiyinə həsr olunmuş konfrans keçiriləcək 

16 sentyabr, 14:52

Lənkəran-Astara üzrə 8910 nəfər I siniflərdə dərslərə başlayıb

16 sentyabr, 14:44

MDU-da “İnnovativ Tədris və İnkişaf” layihəsi çərçivəsində dərslərə başlanılıb

16 sentyabr, 14:42

Qazax-Tovuz regionunda 80 təhsil müəssisəsində infrastruktur yenilənib

16 sentyabr, 14:37

Naxçıvanlı karateçilər ölkə çempionatında 1 qızıl, 3 gümüş medal qazanıblar

16 sentyabr, 14:37

ICESCO-nun Baş direktoru Şuşa 1 nömrəli məktəb və Qarabağ Universitetində olub

16 sentyabr, 14:26

“Parla” təqaüd və inkişaf proqramına qəbul üçün qeydiyyat başladı

16 sentyabr, 14:15

Birləşmiş Dünya Məktəbinin ilk azərbaycanlı tələbəsi

16 sentyabr, 13:13

Universitetlərdə aparılan akkreditasiya zamanı hansı nöqsanlar aşkarlanıb?

16 sentyabr, 12:35

Bəzi xarici universitetlər siyahıya düşməmək üçün TKTA-ya müraciət edirlər

16 sentyabr, 12:31

Sədr saxta diplom məsələsinə aydınlıq gətirib

16 sentyabr, 12:28

Qeyri-formal və informal təhsilin tanınması üzrə agentliyə 226 müraciət daxil olub

16 sentyabr, 12:26

Təhsildə inkişaf və innovasiyalar üzrə IX qrant müsabiqəsinin nəticələri açıqlanıb

16 sentyabr, 12:17

“Mühəndislik” ixtisası üzrə xaricdə təhsil alanların peşə imtahanında müvəffəqiyyət göstəriciləri 21 faizdir

16 sentyabr, 12:04

“Hüquqşünaslıq” üzrə imtahanda iştirak edənlərin yalnız 22%-i şəhadətnamə alıb

16 sentyabr, 11:49

6 ali təhsil müəssisəsində institusional akkreditasiya həyata keçirilib

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.