Bütün xəbərlər
24 yanvar, 16:30

Təhsilin rəqəmsallaşdırılması tədris, öyrənmə, idarəetmə və kommunikasiya sahələrində inqilab edərək təhsil müəssisələrinin fəaliyyətini əsaslı şəkildə dəyişib. Lakin bu keçid kibercinayətkarların əsas hədəfinə çevrilmək kimi ciddi risklər də doğurur. “Sophos”un “2024 Təhsildə Ransomware Vəziyyəti” hesabatı bu tendensiyaların təhlükəsini üzə çıxarır: “ransomware” hücumlarında orta fidyə məbləği aşağı təhsil müəssisələri üçün 6.6 milyon dollar (5.37 milyon funt sterlinq), ali təhsil müəssisələri üçün isə 4.4 milyon dollar (3.58 milyon funt sterlinq) təşkil edir. Bərpa xərcləri də kifayət qədər böyükdür, müvafiq olaraq 3.76 milyon dollar (3.06 milyon funt sterlinq) və 4.02 milyon dollardır (3.27 milyon funt sterlinq). Bu rəqəmlər təhsil sektorunu qorumaq üçün güclü kibertəhlükəsizlik tədbirlərinin vacibliyini vurğulayır.

Təhsil müəssisələri saxladıqları həssas məlumatlara görə kibercinayətkarlar üçün xüsusi cəlbedici hədəflərdir. Bu məlumatlar tələbə, işçi heyəti və valideynlərin şəxsi məlumatlarını, maliyyə qeydlərini və məxfi araşdırma materiallarını əhatə edir. Bu səbəbdən məlumat sızıntıları və “ransomware” hücumları təhsil müəssisələrini çətin vəziyyətə sala bilir. Bununla yanaşı, bir çox məktəb və universitetin məhdud büdcələr səbəbindən köhnəlmiş və ya zəif qorunan sistemlərdən istifadə etməsi bu riskləri daha da artırır. Onlayn təhsil platformalarına, süni intellekt əsaslı alətlərə və əlaqəli cihazlara artan asılılıq isə hücum sahəsini genişləndirərək kibertəhlükələrə məruz qalma ehtimalını artırır.

Kibercinayətlərin təhsil müəssisələrinə vurduğu ziyan çoxşaxəlidir. Maliyyə itkiləri ilə yanaşı, bu hücumlar tədrisi dayandıra bilər, cəmiyyət daxilində etimadı zəiflədir və müəssisənin nüfuzuna ciddi zərbə vurur. Şəxsi məlumatların sızması şəxsiyyət oğurluğu və maliyyə dələduzluğu risklərini artırır. Ali təhsil müəssisələri üçün isə məxfi tədqiqat məlumatlarının itirilməsi, innovasiya və inkişaf proseslərinə uzunmüddətli mənfi təsir göstərə bilər. Təhsil sistemlərinin dayandırılması, xüsusilə rəqəmsal alətlərin akademik müvəffəqiyyət üçün əhəmiyyətli olduğu bir dövrdə tələbələrin təhsilinə ciddi ziyan vura bilər.

Bu problemləri həll etmək üçün təhsil müəssisələri kibertəhlükəsizliyə hərtərəfli yanaşma tətbiq etməlidirlər. Bunun üçün müasir təhlükəsizlik siyasətinin hazırlanması və tətbiqi, sistemlərin mütəmadi olaraq yoxlanılması və zəifliklərin vaxtında aradan qaldırılması vacibdir. İşçi heyətinin, tələbələrin və valideynlərin kibertəhlükəsizlik üzrə maarifləndirilməsi də mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Sadə addımlar, məsələn, fişinq cəhdlərini tanımaq və güclü parollar yaratmaq, riskləri əhəmiyyətli dərəcədə azalda bilər. Bundan əlavə, qabaqcıl təhlükəsizlik texnologiyalarına, məsələn, “firewall”lara, müdaxilə aşkarlama sistemlərinə və süni intellekt əsaslı təhdid aşkarlama vasitələrinə investisiya qoymaq təhlükəsizlik səviyyəsini artırır.

Hökumətlər və kibertəhlükəsizlik təşkilatları da təhsil sektoruna dəstək vermək üçün addımlar atır. Birləşmiş Krallıqda Təhsil Departamenti (DfE) “Cyber Secure” adlı pulsuz və anonim özünüqiymətləndirmə platforması təqdim edib. Bu platforma məktəblərə öz kibertəhlükəsizlik tədbirlərini qiymətləndirməyə, zəiflikləri müəyyən etməyə və təkmilləşdirmələr həyata keçirməyə kömək edir. Milli Kibertəhlükəsizlik Mərkəzi (NCSC) də məktəb və universitetlər üçün resurslar və təlimatlar təqdim edir və onların kibermüqavimətini artırmaq üçün əməkdaşlıq edir.

Əslində, təhsildə kibertəhlükəsizlik etimadla bağlıdır. Tələbələr, valideynlər və işçi heyəti təhsil müəssisələrinə məlumatlarını qorumaq və təhlükəsiz öyrənmə mühiti təmin etmək üçün etibar edirlər. Proaktiv kibertəhlükəsizlik tədbirlərinə investisiya etməklə və fərdi maarifləndirmə mədəniyyətini təşviq etməklə təhsil müəssisələri bu etimadı qoruya və cəmiyyətin bütövlüyünü təmin edə bilərlər. Rəqəmsal və fiziki aləmlərin getdikcə daha çox bir-birinə bağlı olduğu bir dünyada kibertəhlükəsizlik yalnız texniki problem deyil, keyfiyyətli təhsil təqdim etməyin əsas elementi olaraq qəbul edilməlidir. Təhlükəsizlik müdafiələrini gücləndirmək üçün qətiyyətli addımlar ataraq məktəblər və universitetlər öz missiyalarını qoruya, yeni çağırışlara uyğunlaşa və daim dəyişən təhsil mühitində inkişaf edə bilərlər. 

Şərhlər

Xəbər lenti

18 sentyabr, 10:15

Şəhid övladlarına məktəbli formaları və ləvazimatlar təqdim olunub

18 sentyabr, 10:06

Narkomanlığın profilaktikası məqsədilə məktəb psixoloqları və tibb işçiləri üçün təlimat hazırlanacaq

18 sentyabr, 10:03

Narkotik və psixotrop maddələr haqqında məlumatlılığın artırılması məqsədilə məktəblərdə seminarlar keçiriləcək

18 sentyabr, 09:57

AzMİU-da xaricdə yaşayan elm adamları ilə görüş keçirilib

18 sentyabr, 09:44

Bülbül, Qara Qarayev, Niyazi müəllimliyi necə görürdü? – Qəzetin arxivindən

17 sentyabr, 19:51

Emin Əmrullayev Bahçeşehir Kıbrıs Universitetinin İdarə Heyətinin sədri ilə görüşüb

17 sentyabr, 18:53

ADNSU-da beynəlxalq sertifikatlı fənnin tədrisinə start verilib

17 sentyabr, 17:27

Çilidə məktəblərdə mobil telefonların qadağası ilə bağlı pilot layihə tətbiq olunub

17 sentyabr, 17:19

İki müəllim, bir sinif – Şagirdlərin nəticələri yüksələ bilərmi?

17 sentyabr, 16:51

Sinifdə mobil telefon qadağası şagird nəticələrini yaxşılaşdırır

17 sentyabr, 16:25

Şahin Seyidzadə: BƏƏ ilə imzalanan anlaşma təhsildə rəqəmsal transformasiyanı sürətləndirəcək

17 sentyabr, 16:14

Əzm, inam, iradə – Uşaq evində böyüyən Ayşənin uğur yolu

17 sentyabr, 15:53

MDU-nun 4 proqramı beynəlxalq standartlar üzrə qiymətləndiriləcək

17 sentyabr, 15:51

İngiltərədə hər dörd məktəbdən birində fizika müəllimi yoxdur

17 sentyabr, 15:31

Gənc müəllimlərə konkret yardımı necə təşkil etməli? – Qəzetin arxivindən

17 sentyabr, 15:20

Qarabağ Universitetinin yeni tələbə yataqxanası istifadəyə verilib

17 sentyabr, 15:11

AzTU ilə Kipr Bahçeşehir Universiteti arasında əməkdaşlıq müqaviləsi imzalanıb

17 sentyabr, 14:57

Yeni Zelandiyada yeni kurikulum təsdiqlənib: AI və STEM fənləri tədris olunacaq

17 sentyabr, 13:56

BDU "QS Biznes magistr proqramları reytinqi"nə daxil olub

17 sentyabr, 13:56

Quba məktəbinin müəllimləri vahid geyimdə dərsə başladılar

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.