Bütün xəbərlər
5 dekabr, 13:11

Təkmilləşdirilmiş fənn kurikulumlarında iqlim dəyişiklikləri və ekoloji məsələlərə xüsusi diqqət yetirilib. Məqsəd hər bir fərdin ekologiya ilə bağlı həssaslıq qazanmasını təmin etməkdir”. 

Bunu “Azərbaycan müəllimi"nə açıqlamasında Təhsil İnstitutunun Təbiət və texniki fənlərin proqramları şöbəsinin müdiri Mənsur Məhərrəmov deyib.

O bildirib ki, bu məqsədlə aşağı siniflərdən başlayaraq tədris olunan fənlərin məzmununa bu mövzular geniş şəkildə daxil edilib:

“Həyat bilgisi fənnində 172 alt standartdan 9-u (5%), Təbiət fənnində 107 alt standartdan 9-u (8%), "Biologiya"da 325 alt standartdan 13-ü (4%), "Coğrafiya"da isə 153 alt standartdan 44-ü (29%) iqlim dəyişiklikləri və ekoloji məsələlərlə bağlıdır”.

Şöbə müdiri əlavə edib ki, tədris olunan əsas mövzular "Biologiya"da “Canlı orqanizmlər və ətraf mühit”, təbiət fənnində “Enerji, qüvvə və hərəkət” və “Ətraf mühit və biz”, "Həyat bilgisi"ndə “Canlılarda struktur və proseslər”, coğrafiyada isə “Mövqe və məkan” kimi məzmunları əhatə edir:

“Tədris zamanı insan fəaliyyətinin ətraf mühitə təsirləri, təbii ehtiyatların istifadəsi və fəlakətlərin nəticələri, enerji qənaəti və bərpa olunan enerji mənbələri, təkrar emal və israfın qarşısının alınması, qlobal istiləşmə və ekosistemlərdə qarşılıqlı təsirlər, meşələrin qırılması, növlərin nəslinin kəsilməsi, plastik tullantıların və gübrələrin ekosistemə təsiri, ekoloji maarifləndirmə və bioloji müxtəlifliyin qorunması, Azərbaycanın ekosistemləri və iqlim problemləri xüsusi vurğulanır”.

Onun sözlərinə görə, yeni tədris proqramında təbii resursların səmərəli istifadəsi və ekologiya sahəsində beynəlxalq təşəbbüslərin öyrənilməsi dəstəklənir:

“Bu mövzuların tədrisi şagirdlərdə həm lokal, həm də qlobal problemləri dəyərləndirmə bacarığı formalaşdırır. Ekoloji tarazlığın qorunması, dayanıqlı inkişaf strategiyaları və risklərin təhlili kimi məsələlər də kurikulumun əsas hissələrini təşkil edir”.

Şərhlər

Xəbər lenti

11 fevral, 21:29

Nazir müavini: Ötən il 2500 gənc özünüməşğulluq proqramından faydalanıb

11 fevral, 20:46

Bakıda İnsan İnkişafı Forumu təşkil edilib

11 fevral, 19:48

Biz necə bir məktəb qurmalıyıq?

11 fevral, 19:25

2030-cu ilə qədər əmək bazarı və gələcəyin iş bacarıqları 

11 fevral, 18:55

Davamlılıq və OECD-nin təhsildə formalaşan trendləri

11 fevral, 18:20

İnsanlar qadın alimlərə daha çox inanırlar

11 fevral, 17:45

Ev tapşırıqları ləğv oluna bilərmi?

11 fevral, 17:25

Süni intellekt riyaziyyat olimpiadasının çətin suallarını da həll edə biləcək

11 fevral, 16:38

“BilBacar” müsabiqəsinin fevral ayı üzrə hazırlıq mərhələsinə start verilib

11 fevral, 16:28

Yüksək impakt-faktorlu jurnallarda nəşrlə bağlı vörkşop keçiriləcək

11 fevral, 16:19

“Konstitusiya və Suverenlik İli” ilə bağlı Tədbirlər Planı təsdiq edilib

11 fevral, 16:15

Mnemonika uşaqlara nə verir?

11 fevral, 16:14

Xocalıda uşaqların üz-gözündən sevinc yağırdı…

11 fevral, 16:01

Dilqəm Tağıyev: "Problem odur ki, özəl sektor elmi işlə maraqlanmır"

11 fevral, 15:51

“Məktəblərdə istedadlı uşaqlar çoxdur, amma universitetdə onların sayı azalır”

11 fevral, 15:46

"Bəzən uşağa elə tapşırıq verilir ki, ali təhsilli valideyn belə həll edə bilmir" – Akademik

11 fevral, 15:24

Müəllimi yaxşı edən nədir? – Harvard professorunun fikirləri

11 fevral, 15:19

Gənc tədqiqatçıların IX beynəlxalq elmi konfransı keçiriləcək

11 fevral, 15:10

Quba-Xaçmaz bölgəsində dörd məktəb üçün yeni bina tikilir 

11 fevral, 14:56

32 ildir ki, dərsə qayıqla gedib-gəlir – FOTOLAR

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.