Bütün xəbərlər
15 yanvar, 17:34

Cizgi filmləri uşaqların müxtəlif sahələrdə inkişafına müsbət təsir göstərən mühüm vasitələrdən biridir. Onlar uşaqların kəşf etmək və müşahidə bacarıqlarını inkişaf etdirmək, fəallaşmalarını təmin etmək, sağlamlıqlarına müsbət təsir göstərmək və mənəvi dəyərləri aşılamaq kimi çoxşaxəli rollar oynayır.  

Birinci növbədə, cizgi filmləri uşaqların kəşf etmə və müşahidə qabiliyyətlərinin inkişafına töhfə verir. Hər bir cizgi filmi personajının arxasında reallığa əsaslanan mesaj və niyyət gizlidir. Bu, uşaqların xəyali dünya vasitəsilə real həyatı öyrənmək marağını artırır.  

Cizgi filmləri, eyni zamanda, uşaqların fəallaşmasına və tədqiqatçılıq bacarıqlarının inkişafına müsbət təsir göstərir. Araşdırmaçı, aktiv və ağıllı personajları izləyən uşaqlar onlara bənzəmək istəyir və onların davranışlarını təqlid edirlər. Bu proses uşaqların şüuruna və davranışlarına təsirsiz ötüşmür.  

Sağlamlıq baxımından da cizgi filmlərinin rolu əhəmiyyətlidir. Gülüşün insan sağlamlığı üçün faydalı olduğunu nəzərə alsaq, əyləncəli cizgi film personajları uşaqların gülərək daha sağlam həyat sürmələrinə kömək edir. Bununla yanaşı, idmanla məşğul olan personajlar uşaqları fiziki aktivliyə təşviq edir.  

Vizual öyrənmə və rəng tanıma sahəsində də cizgi filmlərinin təsiri danılmazdır. Uşaqlar gördükləri vizual elementlər vasitəsilə müxtəlif məlumatları daha yaxşı mənimsəyir, rənglər arasındakı fərqləri anlayır və onları gündəlik həyatlarında tətbiq etməyi öyrənirlər.  

Cizgi filmləri uşaqlara ailə və dostluq dəyərlərini də aşılayır. Ədalətli, sadiq və mehriban personajları izləyən uşaqlar onların davranışlarını mənimsəyərək daha yaxşı münasibətlər qururlar.  

Bundan əlavə, cizgi filmləri uşaqların düzgün nitq və kommunikasiya bacarıqlarını formalaşdırır. Xarici dillərdə cizgi filmlərinə baxmaq uşaqların erkən yaşlarda yeni dilləri mənimsəməsinə dəstək ola bilər. Lakin burada ana dilinin prioritet olması vacibdir.  

Valideynlər və tərbiyəçilər uşaqların cizgi filmlərindən düzgün faydalanması üçün nəzarət etməlidir. "Uşaqlar nə izləyir?", "Necə izləyir?" və "Nə qədər vaxt sərf edirlər?" kimi suallara diqqət yetirmək vacibdir. Məktəbəqədər yaşlı uşaqlar üçün cizgi filmlərinə baxmaq gün ərzində müəyyən vaxt çərçivəsində məhdudlaşdırılmalı, beləliklə, onların faydalı keyfiyyətlər qazanması təmin edilməlidir.  

Cizgi filmlərinin uşaqların inkişafına göstərdiyi müsbət təsirləri nəzərə alaraq, onları düzgün seçmək və izləmə prosesini nəzarətdə saxlamaq həm valideynlər, həm də tərbiyəçilər üçün vacib məsuliyyətdir.

Mənbə: Aliyeva V. (2024). The role of animated films in the development of pre-school children. Journal of Preschool and Primary Education, Vol. 249, Issue IV, pp. 69-77

Şərhlər

Xəbər lenti

14 iyul, 18:00

Uşağa kitab oxuyun

14 iyul, 17:20

“Müasir metodist” müsabiqəsinin müsahibə mərhələsinə başlanılıb

14 iyul, 16:05

“Narkomaniyaya qarşı mübarizədə məktəbin rolu” mövzusunda seminar keçirilib

14 iyul, 16:02

BMU-da “Yay məktəbi”ndə tədris aparan koreyalı müəllimlərlə görüş olub

14 iyul, 15:45

Bu günədək 119 mindən çox uşağın birinci sinfə qəbulu tamamlanıb

14 iyul, 15:28

Azərbaycanda ötənilki qəbul və buraxılış imtahanlarının təhlilinin müzakirəsi keçirilir

14 iyul, 15:10

GDU-nun tələbəsi Avropa çempionu oldu

14 iyul, 13:59

Məleykə Abbaszadə: Texniki səhvlərlə bağlı müraciətlərə baxmamalıyıq

14 iyul, 13:56

Bağçada tərbiyəçi-müəllim işləmək istəyənlər üçün sənəd qəbulu başlayır

14 iyul, 13:44

Qiymətləndirmələrin süni intellektlə aparılması gündəmdə deyil – Məleykə Abbaszadə

14 iyul, 13:15

DİM sədri: 5 il sonra bəzi ixtisaslar ləğv olunacaq 

14 iyul, 12:55

Məktəblilərimiz 57-ci Beynəlxalq Kimya Olimpiadasında uğur qazanıblar

14 iyul, 12:37

Yüksək bal toplayan şagirdlərin çoxunun valideyni müəllimdir - Məleykə Abbaszadə

14 iyul, 12:19

Məleykə Abbaszadə: Abituriyentlərin nəticələri ürəkaçandır

14 iyul, 12:16

Şəmkirdə təhsil işçiləri üçün “Antikorrupsiya davranış modelinin formalaşdırılması” mövzusunda təlim keçirilib

14 iyul, 11:58

ADA Universiteti dövlət sifarişi ilə tələbə qəbulu aparacaq

14 iyul, 11:52

Builki abituriyentlərin yarısı dövlət sifarişli yerlərə qəbul olacaq

14 iyul, 11:49

Bəzi ixtisasların V qrupa keçirilməsi layihəsi qəbul edilmədi – DİM sədri

14 iyul, 11:37

“İmtahan prosesinə özüm müdaxilə etmək istəsəm belə, bu, mümkün deyil” - Məleykə Abbaszadə

14 iyul, 11:00

Yeniyetməlik dövrü, özünüifadə ehtiyacı və azadlıq arzusu

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.