Bütün xəbərlər
14 yanvar, 09:43

Cənubi Koreyanın Təhsil Nazirliyi 2025-ci ilin martından başlayaraq ibtidai və orta məktəblərdə süni intellektə əsaslanan rəqəmsal dərsliklərin tətbiqinə başlayır.

“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, bununla Cənubi Koreya təhsildə bərabərsizlik problemini, habelə özəl təhsildən asılılığı və ölkənin yüksək rəqabətli təhsil mədəniyyətini təşviq etməyə çalışır. Süni intellektdən şagirdlərin öz sürət templərinə uyğun öyrənə bilmələri üçün fərdi öyrənmə imkanları yaratmaq məqsədilə istifadə ediləcək. Proqram riyaziyyat, ingilis dili və kompüter elmləri ilə başlayacaq və sonda bütün digər fənləri əhatə edəcək. Nazirlik müəllimlər və süni intellekt arasında ortaq bir yanaşmanın vacibliyini vurğulayır.

Ötən il dekabrın əvvəllərində UNESCO-nun təhsilin gələcəyi üzrə beynəlxalq forumunda çıxış edən Koreyanın baş nazirinin müavini və təhsil naziri Li Ju Ho bildirib: “Yeni rəqəmsal dərsliklər məzmunu hər bir tələbənin səviyyəsinə və tempinə uyğunlaşdıraraq fərdiləşdirilmiş öyrənməni dəstəkləmək üçün nəzərdə tutulub. Müəllimlər daha fərdi təhsil planlarının hazırlanmasına imkan verən analitik məlumatlara da giriş əldə edəcəklər”.

Təşəbbüsün tərəfdarları fərdiləşdirilmiş öyrənmənin potensialını qeyd edirlər. Koreyanın Təhsil və Tədqiqat Məlumatları Xidmətinin direktoru Chiang Si-Joon qeyd edir ki, “süni intellektə əsaslanan rəqəmsal dərsliklər müəllimlərə fərdi şagird dəstəyi üçün güclü bir vasitə təqdim edir. Müəllimlər problemlərin sadə həlli ilə yanaşı, şagirdlərin tələffüzünü yoxlaya və kodlaşdırma kimi sahələrdə zəif cəhətlərini aşkar edə bilərlər".
Yeni təşəbbüs həm də koreyalı şagirdlərə təhsilin aktuallığını və davamlılığını qoruyaraq süni intellekt və rəqəmsal savadlılıq sahəsində yeni bacarıqlar əldə etməyə kömək etməyə yönəlib.

Koreya Müəllimlər Dərnəkləri Federasiyasının sözçüsü Cho Song Chol siniflərdə bu cür alətlərin olmasının vacibliyini vurğulayaraq onların ənənəvi kağız dərslikləri əvəz etmək əvəzinə onları tamamlayacağını bildirib. 
Bununla belə, tənqidçilər artan ekran vaxtının şagirdlərə potensial mənfi təsiri ilə bağlı həyəcan təbili çalırlar. Huichito Dövlət Universitetindən Ben Jae Hvan rəqəmsal cihazların tez-tez istifadəsinin təhsilalanlarda idrakın inkişafına mane ola biləcəyini, uşaqlarda və yeniyetmələrdə psixoloji problemlərə yol açacağını göstərən çoxsaylı araşdırmalara istinad edir.

Cənubi Koreyanın son rəqəmsal layihəsi iddialıdır. Rəqəmsal infrastrukturun yaradılmasına və süni intellekt dərsliklərinə 70 milyon dollar sərmayə ayrılıb. Qismən “sinif inqilabı” adlanan təşəbbüsün bir hissəsi olaraq, ümumilikdə məktəblərin rəqəmsallaşdırılması üçün büdcədən 276 milyon dollardan çox vəsait ayrılıb. 

Təhsil Nazirliyi bütün müəllimləri siniflərdə yenilik etmək üçün rəqəmsal texnologiyadan səmərəli istifadəni öyrətmək niyyətində olduğunu və üç il ərzində bu səylərə 760 milyon dollar ayırdığını, Koreya Müəllimlər Dərnəkləri Federasiyası isə bu təşəbbüsü "balanslı bir yanaşma" olaraq alqışladığını bildirib.
Hökumətin məqsədləri aydındır: daha fərdiləşdirilmiş öyrənmə təcrübəsi yaratmaq, öyrənmə nəticələrini yaxşılaşdırmaq üçün məlumat toplamaq və Cənubi Koreyanı süni intellekt təhsilində dünya lideri etmək.

Sonda qeyd edək ki, Dünya İqtisadi Forumunun “Gələcək təhsilin formalaşması 2024” hesabatında belə bir nəticəyə gəlinir ki, süni intellektin təhsilə inteqrasiyası təhsilalanların öyrənmə təcrübəsini və nəticələrini yaxşılaşdırmaq üçün böyük potensiala malikdir. O, həmçinin bütün səviyyələrdə tələbələri gələcək əmək bazarına hazırlamaq üçün süni intellekt savadlılığının miqyasına ehtiyacın olduğunu göstərir.

Şərhlər

Xəbər lenti

13 may, 20:55

NDU-da dünyamiqyaslı yazıçı Şandor Lejakın kitablarının təqdimatı olub

13 may, 20:43

Şandor Lejak: Təhsilin yaxşı olması imkan verir ki, Azərbaycan daha da inkişaf etsin

13 may, 19:55

Lənkəranda 108 şagird PISA-da iştirak edib 

13 may, 17:10

“Danışır təcrübə” layihəsinin qonağı Həsən Həsənov olub

13 may, 16:57

Startap yolunda ilk addım: Gənclər hakatonda bacarığını nümayiş etdirir

13 may, 16:36

ADPU-da “İlin gənc alimi və tədqiqatçısı” müsabiqəsinin qalibləri mükafatlandırılıb

13 may, 16:03

Biləsuvar məktəbliləri ABŞ-də ölkəmizin elmi potensialını nümayiş etdirirlər

13 may, 15:42

Magistraturaya qəbul imtahanının nəticələri elan olunub

13 may, 15:35

Naxçıvan məktəbliləri ilk dəfə PISA tədqiqatında iştirak edirlər

13 may, 15:20

Sosial medianı qadağan etmək olarmı? 

13 may, 15:19

AzMİU-da “Gələcəyin qurucuları” layihəsinə start verilib

13 may, 15:15

Sultan Raev: Türk dünyasının ümumi birliyi Naxçıvandan başlayır

13 may, 15:13

“Pedaqoji Universitetin Gələcək Təhsil Liderləri” bəlli oldu

13 may, 15:08

Həmkarlar ittifaqına necə üzv olmaq olar?

13 may, 15:00
13 may, 14:37

“Ən yaxşı təqdimat" müsabiqəsinin qalibləri  mükafatlandırılıb

13 may, 14:00

Uşaq və yeniyetmələr evdən niyə qaçırlar? – ARAŞDIRMA

13 may, 13:30

BANM və Vilnüs Texniki Universitetinin əməkdaşlıq imkanları müzakirə edilib

13 may, 13:11

Sabahın hava proqnozu açıqlanıb

13 may, 12:47

"Son zəng"lə bağlı məktəblərə protokollar göndərilib

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.