Bütün xəbərlər
11 fevral, 17:45

“Ev tapşırığı şagird üçün nə qədər ağır, üzücü olsa da, onların asudə vaxtlarını səmərəli keçirməsində maneə yaratsa da, təəssüf ki, biz hələ ki, bu tapşırıqdan imtina etməyə tam hazır deyilik. Nə qədər ki, şagirdlərimizə dərsi məhz dərsdə tam mənimsətməyi öyrənməmişik, ev tapşırığının verilməsinə hər hansı bir qadağa qoya bilmərik”.

Bunu “Azərbaycan müəllimi”nə təhsil eksperti Nadir İsrafilov deyib.

O bildirib ki, bu proses mərhələli şəkildə həyata keçirilə bilər. İlk mərhələ isə dərs keyfiyyətini yüksəltmək yolu ilə tapşırıqların həcmi və ağırlıq dərəcəsini azaltmaqdan ibarət olmalıdır: “Hələ ki, dərsi dərsdə öyrənmək, evdə isə yüngülcə təkrarlamaq olar. Şagirdlərimizi “öyrənməyi öyrətmək” metoduna yiyəndirmədikcə, bu sahədə problemlərimiz qaçılmaz olacaq. Yüksək texnologiyaların inkişafı və rəqəmsallaşmanın getdikcə daha sürətlə yayılması, başqa sözlə, yaşadığımız informasiya əsrində heç də çoxlu lazımsız və əhəmiyyətsiz məlumatları yadda saxlamaq tələb olunmur. Bunun əvəzinə məlumatı  hansı mənbələrdən, nə müddətə və hansı yolla almağı bilmək zərurəti yaranır. Bu mənada, yetirmələrimizı “Öyrənməyi öyrətmək” metoduna yiyələndirmək, daha böyük önəm daşıyır”.

Onun sözlərinə görə, ümumtəhsil müəssisələrinin vəzifəsi təhsilalanlara təkcə bilik vermək deyil, həm də gələcək üçün sağlam nəsil yetişdirməkdir: “Bir şeyi unuduruq ki, hər bir valideyn üçün uşağının sağlamlığı təhsilindən daha önəmlidir. Bir sıra xarici ölkələrdə şagirdlərin dərs yükünün azaldılması məqsədilə ev tapşırıqları tamamilə ləğv edilib. Bəzi ölkələrdə isə ev tapşırıqlarının həcmi minimuma endirilib. Xarici təcrübə bir yana, elə bizim kurikulum təliminə keçidimiz şagirdləri ev tapşırığından azad etmək tələbi qoyub. Düşüncənin ön plana çəkilməsi, nəzəri biliklərdən çox şagirdin bacarığı istiqamətində təhsil verilməsinə yönəlib”.

Ekspert vurğulayıb ki, bu gün  təhsildə dinamik dəyişikliklər, kütləvi xarakterli islahatlar aparılır, təhsilin keyfiyyətinin və səmərəliliyinin artırılması ilə bağlı yeni yanaşmalar formalaşır, təlim-tərbiyənin, təhsilin komponentləri, hədəf qrupları, iştirakçılar və idarəedicilər dəqiqləşdirilir, vəzifə və hüquqlar dəyərləndirilir: “Pedaqoji heyətin, müəllimlərin imkanları ilə yanaşı, alternativ imkanlar araşdırılır, ailənin, valideynin bu proseslərdə rolu və məsuliyyəti məsələsi aktuallaşır. Valideynləri təlim-tərbiyə prosesinə cəlb etmək üçün yeni modullar düşünülür, bununla belə, dərs yükünün ağırlığı, mürəkkəb və əhəmiyyətsiz ev tapşırıqları, müəllimlərin tələb etdikləri test və digər əlavə vəsaitlərin çoxluğu, təhsilimizin əsas problemlərindən biri olub və olmaqda davam edir.  “Ali təhsilli valideynlər belə övladlarının ev tapşırığının həllində kömək etməyə acizdilər”- kimi ifadələr artıq cəmiyyətdə bir növ streotipə çevrilib. Uzun zamandır ki, deyilməsinə, yazılmasına baxmayaraq, yüngüllləşdirmə, şagirdlərin bilik və yaş səviyyəsinə uyğunlaşdırma istiqamətində praktik addım atılmır. Bu məsələyə ancaq açıqlamalar formasında şərhlər verilir”. 

Müsahibimiz əlavə edib ki, əgər sinifdə ev tapşırığı verilməsinə zərurət yaranacaqsa, müəllimdən çox yüksək bacarıq və intellekt tələb olunur ki, şagirdin qavrama qabiliyyətini düzgün olaraq qiymətləndirsin və buna uyğun ev tapşırığı versin: “Bu zaman ev tapşırığı elə səviyyədə verilməlidir ki, şagird özü də bunu anlasın. Yəni, şagird müəllimin bu tapşırığın ona sinif yoldaşlarına nisbətən irəliləməli, bilgisində olan boşluğu doldurmalı olduğuna görə verildiyini anlamalıdır. Yaxud da hamıdan yüksək bildiyini zənn edərək, daha yüksək arenaya çıxışı üçün ona yol açıb, istiqamət verildiyini başa düşməlidir”.

Şərhlər

Xəbər lenti

5 iyul, 20:14

Milli Aviasiya Akademiyasında “Məzun günü” keçirilib

5 iyul, 11:32

Bir neçə kollecin rəhbəri vəzifəsindən azad olunub

4 iyul, 19:08

35 ölkənin tələbəsi “Heydər Əliyev adına Beynəlxalq Təhsil Qrantı” çərçivəsində təhsil alıb 

4 iyul, 19:04

İkili diplom proqramlarının məzun və tələbələrinin sayı açıqlanıb

4 iyul, 19:00

Azərbaycanda daha çox bu ölkələrin tələbələri təhsil alırlar

4 iyul, 18:54

HTP çərçivəsində xaricdə oxuyacaq Azərbaycan vətəndaşlarının sayı açıqlanıb

4 iyul, 18:50

Şagirdlərimiz beynəlxalq olimpiadalarda 35 medal qazanıblar

4 iyul, 18:46

SABAH qruplarının məzunu olan tələbələrin sayı açıqlanıb

4 iyul, 18:42

6 əlavə təhsil mərkəzinə lisenziya verilib

4 iyul, 18:38

Ötən tədris ilində 1054 tələbə yerdəyişmə edib

4 iyul, 18:35

Alimlərimizin elmmetrik bazalarda yayımlanan məqalələrinin sayı artıb

4 iyul, 18:28

1200-dən çox uşaq özəl bağçada qrant hesabına təhsil alır

4 iyul, 18:23

Şagirdlər yerli və beynəlxalq yarışlarda 1649 medal qazanıblar

4 iyul, 18:16

Məktəbdənkənar müəssisələrə nə qədər şagird qəbul ediləcək?

4 iyul, 18:16

Ötən il 66 əcnəbi peşə məktəblərinə qəbul olunub

4 iyul, 18:14

Azad edilmiş ərazilərdə təhsil infrastrukturunun mövcud vəziyyəti açıqlanıb

4 iyul, 18:12

Bağça yaşlı uşaqların 38,2 faizi məktəbəqədər təhsilə cəlb olunub

4 iyul, 18:11

Bağça müəllimlərinin 3 faizi diaqnostik qiymətləndirmədə 50-dən çox bal toplayıb

4 iyul, 18:09

İnternetə çıxışı təmin edilən məktəblərin sayı AÇIQLANDI

4 iyul, 18:07

“Rəqəmsal məktəb” platformasının ölkə üzrə tətbiqinə başlanılacaq

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.