
Təhsil sahəsində inklüziv yanaşmaların tətbiqi, görmə məhdudiyyəti olan uşaqların daha effektiv şəkildə təhsil almasını təmin edir. Bu çərçivədə, STEAM (Elm, Texnologiya, Mühəndislik, İncəsənət və Riyaziyyat) dərsləri, bu uşaqların potensialını ortaya çıxarmaq və onları təhsildə fəal iştirak etməyə təşviq etmək üçün mühüm bir vasitədir.
“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, beynəlxalq təcrübələrə nəzər salsaq, müşahidə edə bilərik ki, görmə məhdudiyyəti olan uşaqlar üçün nəzərdə tutulmuş STEAM dərslərinin daha interaktiv və əlçatan olması üçün müxtəlif metod və texnologiyalardan istifadə edirlər. LEGO Brayl Bricks, Brayl əlifbası və audio resurslar kimi innovativ alətlər, uşaqların dərslərə daha fəal şəkildə qoşulmalarına imkan verir. Eyni zamanda, 3D çap və ekran oxuyucular kimi texnologiyalar, dərslərin vizual və sensorial aspektlərini gücləndirərək uşaqların tədrisə marağını artırır.Bundan əlavə, psixoloji dəstək və motivasiya, görmə məhdudiyyəti olan uşaqların özünə inamını artırmaq və onların təhsil prosesində uğurlu inkişaflarını təmin etmək üçün əhəmiyyətli rol oynayır.
Qeyd olunan məsələlər haqqında daha geniş məlumatlar və praktik nümunələrlə məqalə ilə tanış ola bilərsiz:
Digər xəbərlər
Digər xəbərlər tapılmadı



Qəzetimizə abunəlik
"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

Bölmələrimiz
2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.
Şərhlər