Bütün xəbərlər
11 fevral, 15:24

Müəllimlər sonrakı həyatda uğurlarımıza davamlı təsir göstərə bilər. 

Harvard Universitetinin Ali Təhsil Məktəbinin pedaqoji təhsil və təcrübə kafedrsının professoru Hizer Hill universitetin saytında yaxşı bir müəllimin hansı bacarıqlara sahib olduğuna dair fikirlərini bölüşüb.

"Azərbaycan müəllimi" xəbər verir ki, Hizer Hill qeyd edib ki əksər alimlər yaxşı bir müəllimin üç əsas iş gördüyünü söyləyirlər: müəllim və tələbə arasında güclü, qayğıkeş bir əlaqə qurur; şagirdləri düşünməyə, öz fikirlərini ifadə etməyə təşviq edir; və mövzunun mahiyyətini dəqiq və aydın şəkildə ifadə edir.

“Yaxşı müəllim öz şagirdlərinin şəxsiyyət kimi necə düşündükləri, onların mədəniyyəti və icmaları haqqında dərin biliklərə sahibdir. 
Onlar nəinki tədris etdikləri fənni mükəmməl bilirlər, həm də sinif işlərinə xas olan bir şəkildə başa düşürlər. Məsələn, şagirdlərinə mövzu haqqında aydın bir anlayış inkişaf etdirməyə kömək edəcək şəkildə biliklər verirlər. Yaxşı müəllim idrak inkişaf nəzəriyyəsindən istifadə etməyi bilir ki, öyrənənlər inkişaf etdikcə dünya getdikcə daha da mürəkkəbləşir və təhsilalanlar problemləri həll edərkən hansı səhvlərə yol verəcəklər.

Tədris olunan material, tələbələr və müəllim haqqında demək olar ki, həç nə bilmirsinizsə, auditoriyalarda "düzgün qərarları" obyektiv müəyyənləşdirmək mümkün deyil (mən buna çalışdım).

Yaxşı müəllimlər materialın məzmununu şagirdlərə aydın şəkildə izah edə, sinifdə müzakirələr apara, həmçinin kiçik qruplarda iş təşkil edə və idarə edə bilərlər. Ancaq bəlkə də müəyyənləşdirmək ən çətin olan ən vacib bacarıqlardan biri müəllimlərin qərar qəbul etmə qabiliyyətidir.

Dərs zamanı nə edəcəyinizi və ya danışacağınızı bilmək həmişə asan deyil, çünki qismən şagirdləri dərsə cəlb etmək, məzmunu təqdim etmək və ya şagirdin səhvini düzəltmək üçün "ən yaxşı yol" yoxdur. Əslində, təlimin hansı növbəti mərhələsinin effektiv olacağı müəllimin dərsdəki məqsədlərindən, bu uşaqların kimliyindən və tədris olunan məzmuna necə münasibət göstərməsindən asılı olacaq.

Ən yaxşı müəllimlər yuxarıdakı bütün məqamları qeyd edirlər. Onlar şagirdlərin materialı başa düşmədikləri və ya diqqətlərinin yayındığı vəziyyətlərə çevik reaksiya verə bilərlər. Və bu cür siniflərdə oxuyan şagirdlər nəinki işlərində daha yaxşı nəticə göstərirlər, öyrənməyi sevirlər və öyrənməyə həvəslidirlər — başqa sözlə, yaxşı işlər görürlər.

Bəzi yerlərdə tədris ciddi şəkildə tənzimlənir, bu da müəllimləri vəziyyəti sağlam qiymətləndirmək imkanından məhrum edir. Bu, məktəb fəaliyyətinə yeni başalyanlar üçün yaxşıdır, lakin yəqin ki, ruhdan düşə biləcək təcrübəli müəllimlər üçün o qədər də yaxşı deyil.

Məndən tez-tez soruşurlar ki, yaxşı müəllimlər peşə ilə doğulur, yoxsa sonradan yaxşı müəllim olurlar. Bu işə uyğun olmayan bəzi müəllimlər olsa da, müəllimlərin ilk bir neçə ildə çox şey öyrəndikləri fikri də doğrudur. Bütün bu biliklər tələbələrin test nəticələrində olduqca aydın şəkildə əks olunur-təcrübəli müəllimlərin tələbələri il ərzində təcrübəsiz müəllimlərin şagirdlərindən daha çox bilik əldə edirlər.

Yaxşı (və pis) müəllimlər də öz həmkarlarından çox şey öyrənirlər. Bu biliklərdən bəziləri tamamilə optimal olmaya bilər.

Lakin müəllimlərlə birgə öyrənmə prosesi bir çox cəhətdən həqiqətən müsbətdir — bu, böyük təcrübəyə malik olan müəllimlərin başqalarına hər cür problemləri həll etməyə kömək etməsidir ki, bu da öyrənənlərin öyrənməsi üçün açıq üstünlüklər verir.

Bəzi formal öyrənmə növləri adi müəllimlərin yaxşı müəllimlərə çevrilməsinə kömək edə bilər. Məsələn, STEM tədrisində müəllimlər kurikulum materiallarından necə istifadə etməyi öyrəndikdə bu, tələbə öyrənməsinə də fayda verir.

Kouçinq müəllimlərə tədris bacarıqlarını inkişaf etdirməyə kömək etməkdə nisbətən effektivdir. Şagird-müəllim münasibətlərini yaxşılaşdırmaq üçün bir neçə effektiv və nisbətən qısa yollar var, məsələn, müəllimlərə ən çətin tələbələr üçün empatiya yaratmaqda kömək edə bilər”.

Şərhlər

Xəbər lenti

11 iyul, 10:04

Nazir Ruanda Respublikasının Türkiyədəki fövqəladə və səlahiyyətli səfiri ilə görüşüb

11 iyul, 10:01

Metodistlərlə onlayn görüş keçirilib

11 iyul, 09:53

Ağıllı ev sistemləri peşə təhsilinə inteqrasiya olunur

11 iyul, 09:49

ADNSU-da bir neçə yeni ixtisas və ixtisaslaşma üzrə ilk dəfə qəbul aparılır

11 iyul, 09:48

Professor Mirzə Qurbanov vəfat edib

10 iyul, 21:34

SABAH qruplarına qəbulun formatı dəyişdirilir

10 iyul, 17:03

Elm və Təhsil Nazirliyi ilə G42 "Presight" şirkəti arasında əməkdaşlıq imkanları müzakirə olunub

10 iyul, 17:00

"Sertifikatlaşdırma 2025: peşəkar müəllim - keyfiyyətli təhsil" mövzusunda tədbir keçirilib

10 iyul, 16:49

BMU ilə Lanzhou Maliyyə və İqtisadiyyat Universiteti arasında memorandum imzalanıb

10 iyul, 16:11

Biologiya, fransız dili, fiziki tərbiyə, rus dili və fizika fənləri üzrə apellyasiya müraciətlərinə start verilib

10 iyul, 15:07

Böyük Britaniyanın professoru idman təbabətinə dair təlim keçib

10 iyul, 15:00

Nazir müavini Burkina Fasonun Türkiyədəki səfiri ilə görüşüb

10 iyul, 13:42

10 ildə müəllimlərin əməkhaqları 3 dəfə artıb

10 iyul, 13:28

Gələn tədris ilində müəllimlərin 45%-i 1000 manatdan çox maaş alacaq

10 iyul, 13:24

Emin Əmrullayev: Sertifikatlaşdırma peşəkar müəllim resursumuzu daha aydın görməyə imkan verir

10 iyul, 13:09

Riyaziyyat müəllimlərinin 47 faizinin maaşı 35 faiz artacaq

10 iyul, 12:19

İşğaldan azad olunmuş ərazilərdə yeni məktəblər açılacaq

10 iyul, 12:01

Özəl bağçalarda qrantla təhsil alan uşaqların sayı 5000 nəfərə çatdırılacaq

10 iyul, 11:59

40 bağça direktoru işdən çıxarılıb, 100-dən çoxuna töhmət verilib

10 iyul, 11:51

Sertifikatlaşdırma imtahanının formatı dəyişdirilə bilər

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.