Bütün xəbərlər
11 fevral, 15:24

Müəllimlər sonrakı həyatda uğurlarımıza davamlı təsir göstərə bilər. 

Harvard Universitetinin Ali Təhsil Məktəbinin pedaqoji təhsil və təcrübə kafedrsının professoru Hizer Hill universitetin saytında yaxşı bir müəllimin hansı bacarıqlara sahib olduğuna dair fikirlərini bölüşüb.

"Azərbaycan müəllimi" xəbər verir ki, Hizer Hill qeyd edib ki əksər alimlər yaxşı bir müəllimin üç əsas iş gördüyünü söyləyirlər: müəllim və tələbə arasında güclü, qayğıkeş bir əlaqə qurur; şagirdləri düşünməyə, öz fikirlərini ifadə etməyə təşviq edir; və mövzunun mahiyyətini dəqiq və aydın şəkildə ifadə edir.

“Yaxşı müəllim öz şagirdlərinin şəxsiyyət kimi necə düşündükləri, onların mədəniyyəti və icmaları haqqında dərin biliklərə sahibdir. 
Onlar nəinki tədris etdikləri fənni mükəmməl bilirlər, həm də sinif işlərinə xas olan bir şəkildə başa düşürlər. Məsələn, şagirdlərinə mövzu haqqında aydın bir anlayış inkişaf etdirməyə kömək edəcək şəkildə biliklər verirlər. Yaxşı müəllim idrak inkişaf nəzəriyyəsindən istifadə etməyi bilir ki, öyrənənlər inkişaf etdikcə dünya getdikcə daha da mürəkkəbləşir və təhsilalanlar problemləri həll edərkən hansı səhvlərə yol verəcəklər.

Tədris olunan material, tələbələr və müəllim haqqında demək olar ki, həç nə bilmirsinizsə, auditoriyalarda "düzgün qərarları" obyektiv müəyyənləşdirmək mümkün deyil (mən buna çalışdım).

Yaxşı müəllimlər materialın məzmununu şagirdlərə aydın şəkildə izah edə, sinifdə müzakirələr apara, həmçinin kiçik qruplarda iş təşkil edə və idarə edə bilərlər. Ancaq bəlkə də müəyyənləşdirmək ən çətin olan ən vacib bacarıqlardan biri müəllimlərin qərar qəbul etmə qabiliyyətidir.

Dərs zamanı nə edəcəyinizi və ya danışacağınızı bilmək həmişə asan deyil, çünki qismən şagirdləri dərsə cəlb etmək, məzmunu təqdim etmək və ya şagirdin səhvini düzəltmək üçün "ən yaxşı yol" yoxdur. Əslində, təlimin hansı növbəti mərhələsinin effektiv olacağı müəllimin dərsdəki məqsədlərindən, bu uşaqların kimliyindən və tədris olunan məzmuna necə münasibət göstərməsindən asılı olacaq.

Ən yaxşı müəllimlər yuxarıdakı bütün məqamları qeyd edirlər. Onlar şagirdlərin materialı başa düşmədikləri və ya diqqətlərinin yayındığı vəziyyətlərə çevik reaksiya verə bilərlər. Və bu cür siniflərdə oxuyan şagirdlər nəinki işlərində daha yaxşı nəticə göstərirlər, öyrənməyi sevirlər və öyrənməyə həvəslidirlər — başqa sözlə, yaxşı işlər görürlər.

Bəzi yerlərdə tədris ciddi şəkildə tənzimlənir, bu da müəllimləri vəziyyəti sağlam qiymətləndirmək imkanından məhrum edir. Bu, məktəb fəaliyyətinə yeni başalyanlar üçün yaxşıdır, lakin yəqin ki, ruhdan düşə biləcək təcrübəli müəllimlər üçün o qədər də yaxşı deyil.

Məndən tez-tez soruşurlar ki, yaxşı müəllimlər peşə ilə doğulur, yoxsa sonradan yaxşı müəllim olurlar. Bu işə uyğun olmayan bəzi müəllimlər olsa da, müəllimlərin ilk bir neçə ildə çox şey öyrəndikləri fikri də doğrudur. Bütün bu biliklər tələbələrin test nəticələrində olduqca aydın şəkildə əks olunur-təcrübəli müəllimlərin tələbələri il ərzində təcrübəsiz müəllimlərin şagirdlərindən daha çox bilik əldə edirlər.

Yaxşı (və pis) müəllimlər də öz həmkarlarından çox şey öyrənirlər. Bu biliklərdən bəziləri tamamilə optimal olmaya bilər.

Lakin müəllimlərlə birgə öyrənmə prosesi bir çox cəhətdən həqiqətən müsbətdir — bu, böyük təcrübəyə malik olan müəllimlərin başqalarına hər cür problemləri həll etməyə kömək etməsidir ki, bu da öyrənənlərin öyrənməsi üçün açıq üstünlüklər verir.

Bəzi formal öyrənmə növləri adi müəllimlərin yaxşı müəllimlərə çevrilməsinə kömək edə bilər. Məsələn, STEM tədrisində müəllimlər kurikulum materiallarından necə istifadə etməyi öyrəndikdə bu, tələbə öyrənməsinə də fayda verir.

Kouçinq müəllimlərə tədris bacarıqlarını inkişaf etdirməyə kömək etməkdə nisbətən effektivdir. Şagird-müəllim münasibətlərini yaxşılaşdırmaq üçün bir neçə effektiv və nisbətən qısa yollar var, məsələn, müəllimlərə ən çətin tələbələr üçün empatiya yaratmaqda kömək edə bilər”.

Şərhlər

Xəbər lenti

18 sentyabr, 18:41

ADNSU “Mərkəzi Asiya+ rektorlar klubu”nun 6-cı görüşünə ev sahibliyi edəcək

18 sentyabr, 17:56

BSU-da “Azərbaycanda Dövlət Suverenliyi Günü” mövzusunda görüş keçirilib

18 sentyabr, 17:51

Direktorların işə qəbulunda imtahan göstəriciləri necə olmalıdır?

18 sentyabr, 16:36

LDU-da Milli Musiqi Gününə həsr olunmuş tədbir keçirilib

18 sentyabr, 16:02

“Milli Proqram” istifadəçiləri rekord sayda təlimi başa vurublar

18 sentyabr, 15:43

Peşə ixtisaslarının yeni təsnifatı hazırlanır: 200-dən çox ixtisas müzakirə edilir

18 sentyabr, 15:33

Peşə təhsili müəssisələrinə tələbə qəbulu başa çatıb

18 sentyabr, 15:14

MDU-da qrant müsabiqəsinin qalibləri ilə görüş keçirilib

18 sentyabr, 15:01

SAF 2025 – Bakı beşinci yubileyə hazırlaşır

18 sentyabr, 13:24

LDU-nun iki məzunu Türkiyədə doktoranturaya qəbul olub

18 sentyabr, 12:54

Buraxılış imtahanına xarici dil üzrə salınacaq yeni sual tipi necə olacaq? – DİM-dən AÇIQLAMA

18 sentyabr, 12:44

Yeni model tətbiq olunacaq məktəblərdə kimlər dərs deyə bilər?

18 sentyabr, 12:25

Süni intellektin elmdə və təhsildə rolu: çağırışlar, yeni imkanlar və risklər

18 sentyabr, 12:24

Təmayül tədris modeli bu məktəblərdə tətbiq olunacaq – SİYAHI

18 sentyabr, 12:14

Azərbaycanda "PeşəFest-2025" başlayıb

18 sentyabr, 11:51

“Qənnadıçı-şirniyyatçı” ixtisası üzrə bacarıqlar qiymətləndirilib

18 sentyabr, 11:23

Fətəli xan Xoyskinin 150 illik yubileyi keçiriləcək - SƏRƏNCAM

18 sentyabr, 11:06

Tələbələr üçün antinarkotik mövzusunda elmi-praktik konfranslar keçiriləcək

18 sentyabr, 10:15

Şəhid övladlarına məktəbli formaları və ləvazimatlar təqdim olunub

18 sentyabr, 10:06

Məktəb psixoloqları və tibb işçiləri üçün təlimat hazırlanacaq

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.