Bütün xəbərlər
8 aprel, 15:25

3-7 aprel tarixlərində peşə təhsili müəssisələrində keyfiyyətin artırılması və təhsilverənlərin peşəkar inkişafının dəstəklənməsi məqsədilə peşə təhsili müəssisələrinin mühəndis-pedaqoji heyəti üçün “Qarşılıqlı öyrənmə (Peer Learning)” mövzusunda təlimlər keçirilib. 

Peşə Təhsili üzrə Dövlət Agentliyindən “Azərbaycan müəllimi”nə bildirilib ki, təlimlərdə Bakıda və regionlarda yerləşən 21 peşə təhsili müəssisəsindən ümumilikdə 100 nəfər təhsilverən iştirak edib.

Təlimin əsas məqsədi təhsilverənlərin qarşılıqlı öyrənmə yanaşmalarını mənimsəməsi, bu metodun tədris prosesinə inteqrasiyası və effektiv əməkdaşlıq mühitinin yaradılması olub. Təlim zamanı iştirakçılara qarşılıqlı öyrənmənin əsas anlayışları, tətbiq üsulları və faydaları ətraflı şəkildə izah olunub.

Təlim proqramı aşağıdakı əsas istiqamətləri əhatə edib:

  • Qarşılıqlı öyrənmənin əsas formaları: tyutorluq, qruplarla iş, birgə layihələr;

  • Təhsilverənlər və şagirdlər arasında tətbiq oluna biləcək metodlar: mentorluq, dərs araşdırması, mikrodərslər və s. ;

  • Əks-əlaqənin vacibliyi və onun öyrənmə prosesinə təsiri;

  • Fərqli situasiyalar üzərində qrup tapşırıqları və praktik məşğələlər.

Təlimin sonunda iştirakçılar qarşılıqlı öyrənmə metodunun tədris prosesində tətbiqinin öyrənmə keyfiyyətinin yüksəldilməsinə, tənqidi düşüncə və sosial bacarıqların inkişafına əhəmiyyətli töhfə verdiyini vurğuladılar. Eyni zamanda, fərdi və komanda şəklində öyrənmənin üstünlükləri və çətinlikləri barədə geniş fikir mübadiləsi aparılıb.

Qeyd edək ki, bu istiqamətdə keçirilən təlimlər təhsilverənlərin peşəkar inkişafını dəstəkləməklə yanaşı, təhsil sistemində davamlı yenilik və əməkdaşlıq mühitinin qurulmasına da xidmət edir.

Şərhlər

Xəbər lenti

17 sentyabr, 18:53

ADNSU-da beynəlxalq sertifikatlı fənnin tədrisinə start verilib

17 sentyabr, 17:27

Çilidə məktəblərdə mobil telefonların qadağası ilə bağlı pilot layihə tətbiq olunub

17 sentyabr, 17:19

İki müəllim, bir sinif – Şagirdlərin nəticələri yüksələ bilərmi?

17 sentyabr, 16:51

Sinifdə mobil telefon qadağası şagird nəticələrini yaxşılaşdırır

17 sentyabr, 16:25

Şahin Seyidzadə: BƏƏ ilə imzalanan anlaşma təhsildə rəqəmsal transformasiyanı sürətləndirəcək

17 sentyabr, 16:14

Əzm, inam, iradə – Uşaq evində böyüyən Ayşənin uğur yolu

17 sentyabr, 15:53

MDU-nun 4 proqramı beynəlxalq standartlar üzrə qiymətləndiriləcək

17 sentyabr, 15:51

İngiltərədə hər dörd məktəbdən birində fizika müəllimi yoxdur

17 sentyabr, 15:31

Gənc müəllimlərə konkret yardımı necə təşkil etməli? – Qəzetin arxivindən

17 sentyabr, 15:20

Qarabağ Universitetinin yeni tələbə yataqxanası istifadəyə verilib

17 sentyabr, 15:11

AzTU ilə Kipr Bahçeşehir Universiteti arasında əməkdaşlıq müqaviləsi imzalanıb

17 sentyabr, 14:57

Yeni Zelandiyada yeni kurikulum təsdiqlənib: AI və STEM fənləri tədris olunacaq

17 sentyabr, 13:56

BDU "QS Biznes magistr proqramları reytinqi"nə daxil olub

17 sentyabr, 13:56

Quba məktəbinin müəllimləri vahid geyimdə dərsə başladılar

17 sentyabr, 13:48

“Müəllimim bunker, müəllimim markerdir…” – Miflər nəticələrə təsir edirmi?

17 sentyabr, 13:15

İsveç məktəblərində mobil telefondan istifadə qadağan edilir

17 sentyabr, 13:09

Azərbaycanda institutun adı dəyişdi – QƏRAR

17 sentyabr, 13:01

Uşaq bağçada xəsarət aldı, vəziyyəti qənaətbəxşdir – AÇIQLAMA

17 sentyabr, 12:53

Bu tələbələrə 2000 manat pul mükafatı veriləcək

17 sentyabr, 12:20

Bakının 353 məktəbində kağız jurnaldan istifadə edilməyəcək – AÇIQLAMA

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.