Bütün xəbərlər
10 yanvar, 16:05

ABŞ, Böyük Britaniya, Kanada və Avstraliya beynəlxalq təhsil dünyasında hakim mövqe tutmağa və xarici tələbələrin yarısından çoxu üçün ev sahibliyi etməyə davam edərkən bəzi tələbələrin diqqəti alternativ təhsil yerlərinə yönəlir.

"Azərbaycan müəllimi" xəbər verir ki, bu dörd böyük ölkədə baş verən siyasi dəyişikliklər, elm və təhsil sahəsində atılan yeni addımlar tələbələrə digər inkişaf etməkdə olan təhsil nöqtələrini dəyərləndirmə fürsəti verib.

2024-cü ildə bu dörd böyük ölkənin xaricində hansı təhsil nöqtələrinin seçildiyinə nəzər yetirək:

Almaniya
Almaniyanın beynəlxalq tələbələr arasında populyarlığı buranı ən yaxşı təhsil məkanlardan biri halına çevirib. 2024/2025 qış sessiyasında 400 000-dən çox xarici tələbənin burada təhsil alması gözlənilir.
Bununla bərabər, Almaniyanın beynəlxalq tələbələr üçün bəzi çətinlikləri də var. Son araşdırmalar göstərir ki, xarici tələbələr viza alma müddətində, yaşayış yeri tapmaqda və yaşam xərclərində çətinlik çəkirlər.

Fransa
Fransa Avropada xarici tələbələri cəlb etmək üçün müxtəlif təkliflər verən bir ölkədir. 2024-cü ildə Fransanın ali təhsil müəssisələrində 430 mindən çox xarici tələbə təhsil alıb ki, bu da əvvəlki illərlə müqayisədə 4.5 dəfə artım deməkdir. Lakin bəzi xarici eskpertlər Fransada dəyişən siyasi mühitin gələcəkdə beynəlxalq tələbələrə təsir edib-etməyəcəyini müzakirə edirlər.

Cənubi Koreya
Cənubi Koreyanın ildən-ilə artan qlobal təsiri və texniki tərəqqisi oranı Asiyanın ən önəmli təhsil ünvanlarından birinə çevrilib.
Son məlumatlara görə, hazırda Cənubi Koreyada 205 mindən çox xarici tələbə təhsil alır və 2027-ci ilə qədər bu sayın 300 minə çatdırılması hədəflənir. 
Xüsusilə, son illərdə Koreya mədəniyyətinin populyarlığı və ingilis dilində təhsil proqramlarının yayılması tələbə sayında ciddi artıma səbəb olub. Koreyada çalışmaq istəyən xarici tələbələrin sayında da ciddi artım müşahidə edilir. Son tədqiqatlara görə, hər 10 xarici tələbədən dördü orada qalıb iş tapmağı planlaşdırır.

Yaponiya
Cənubi Koreya kimi Yaponiya da qarşıdakı bir neçə il ərzində beynəlxalq tələbələrin cəlbi üçün hədəf qoyub. 2033-cü ilə qədər xarici tələbə sayının 400 minə çatması hədəf qoyulub. Bu məqsədlə Yaponiyanın tanınmış universitetlərinin bir çoxu yeni strategiyalar inkişaf etdirir. Məsələn, Tokio Universiteti beşillik ali təhsil proqramlarının 50 faizinin xarici tələbələrdən təşkil olunacağını və dərslərin həm yapon, həm də ingilis dillərində olacağını bildirib.
Ekspertlərə görə, Yaponiyada əhalinin demoqrafik yaşlanma göstəricisinin artması ölkənin tələbə sayını artırmağı hədəfləməsi və buna görə də viza prosesini nisbətən asanlaşdırmasına gətirib çıxarır.

Çin
Çin dünyanın ən çox tələbəyə malik ölkəsi olaraq ciddi sayda xarici tələbəyə də ev sahibliyi edir. 
Araşdırmaçıların fikrincə, daha ucuz başa gələn təhsil xərcləri, müxtəlif təqaüd imkanları və Çin universitetlərinin reytinq sıralamalarında layiqli yer tutması tələbələr tərəfindən seçilməsinə səbəb olur. 
Çinin təhsilin keyfiyyətini artırmağa yönəlik addımları da bu prosesin sürətlənməsinə səbəb olur.

Yeni Zelandiya
Avstraliyanın köç siyasətində yeni dəyişikliklər aparılarkən qonşu Yeni Zelandiyada xarici tələbələrin sayında ciddi artım müşahidə edilir. 2023-cü illə müqayisədə 24 faiz artım baş verib. 
Xarici tələbələrin onda doqquzu Yeni Zelandiyanı müsbət təhsil məkanı kimi qiymətləndirir və rekord sayda tələbə bu ölkəni "mükəmməl" qiymətləndirir.

İrlandiya 
İrlandiya da xarici akademiklər və məzunları cəlb etmək üçün beynəlxalq strategiyalar hazırlayan ölkələrdən biridir. 2030-cu ilə qədər tələbə sayının 10 faiz artırılması planlaşdırılır.

Türkiyə
Türkiyə də son illər artan xarici tələbə nüfuzu ilə diqqəti çəkən ölkələrdən biridir. Beynəlxalq tələbələrin iqtisadiyyata müsbət təsirləri ölkənin bu istiqamətdə müxtəlif addımlar atmasına səbəb olub.

Şərhlər

Xəbər lenti

17 sentyabr, 18:53

ADNSU-da beynəlxalq sertifikatlı fənnin tədrisinə start verilib

17 sentyabr, 17:27

Çilidə məktəblərdə mobil telefonların qadağası ilə bağlı pilot layihə tətbiq olunub

17 sentyabr, 17:19

İki müəllim, bir sinif – Şagirdlərin nəticələri yüksələ bilərmi?

17 sentyabr, 16:51

Sinifdə mobil telefon qadağası şagird nəticələrini yaxşılaşdırır

17 sentyabr, 16:25

Şahin Seyidzadə: BƏƏ ilə imzalanan anlaşma təhsildə rəqəmsal transformasiyanı sürətləndirəcək

17 sentyabr, 16:14

Əzm, inam, iradə – Uşaq evində böyüyən Ayşənin uğur yolu

17 sentyabr, 15:53

MDU-nun 4 proqramı beynəlxalq standartlar üzrə qiymətləndiriləcək

17 sentyabr, 15:51

İngiltərədə hər dörd məktəbdən birində fizika müəllimi yoxdur

17 sentyabr, 15:31

Gənc müəllimlərə konkret yardımı necə təşkil etməli? – Qəzetin arxivindən

17 sentyabr, 15:20

Qarabağ Universitetinin yeni tələbə yataqxanası istifadəyə verilib

17 sentyabr, 15:11

AzTU ilə Kipr Bahçeşehir Universiteti arasında əməkdaşlıq müqaviləsi imzalanıb

17 sentyabr, 14:57

Yeni Zelandiyada yeni kurikulum təsdiqlənib: AI və STEM fənləri tədris olunacaq

17 sentyabr, 13:56

BDU "QS Biznes magistr proqramları reytinqi"nə daxil olub

17 sentyabr, 13:56

Quba məktəbinin müəllimləri vahid geyimdə dərsə başladılar

17 sentyabr, 13:48

“Müəllimim bunker, müəllimim markerdir…” – Miflər nəticələrə təsir edirmi?

17 sentyabr, 13:15

İsveç məktəblərində mobil telefondan istifadə qadağan edilir

17 sentyabr, 13:09

Azərbaycanda institutun adı dəyişdi – QƏRAR

17 sentyabr, 13:01

Uşaq bağçada xəsarət aldı, vəziyyəti qənaətbəxşdir – AÇIQLAMA

17 sentyabr, 12:53

Bu tələbələrə 2000 manat pul mükafatı veriləcək

17 sentyabr, 12:20

Bakının 353 məktəbində kağız jurnaldan istifadə edilməyəcək – AÇIQLAMA

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.