Bütün xəbərlər
10 yanvar, 11:05

Son illərdə Yeni Zelandiyada riyaziyyat təhsilində ciddi problemlər müşahidə edilir. 

“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, ölkə beynəlxalq səviyyədə təhsil göstəricilərinin pisləşməsi ilə üzləşir və bu, xüsusən riyaziyyat sahəsində özünü daha qabarıq göstərir. Yeni Zelandiyanın şagirdləri beynəlxalq riyaziyyat testlərində, o cümlədən PISA (Programme for International Student Assessment) və TIMSS (Trends in International Mathematics and Science Study) kimi qiymətləndirmələrdə əvvəlki mövqelərindən geriləyib. Bu göstəricilər ölkənin təhsil siyasətini təkrar gözdən keçirməsinə və mövcud problemləri aradan qaldırmağa yönəlik tədbirlər görməsinə səbəb olub. 

Yeni Zelandiyada məktəblərin yüksək səviyyədə müstəqilliyə malik olması ölkənin təhsil sisteminin fərqləndirici xüsusiyyətlərindən biridir. Məktəblər və müəllimlər tədris proqramlarını və metodlarını azad şəkildə müəyyən edə bilirlər. Bu yanaşma təhsildə kreativlik üçün şərait yaratsa da, eyni zamanda nizamsızlıq və bərabərsizlik problemlərinə yol açıb. Müxtəlif tədris metodları arasında uyğunluq olmaması və bəzi məktəblərdə mövcud resurs çatışmazlığı şagirdlərin fərdi nailiyyətlərində ciddi fərqlər yaradıb. 

Riyaziyyat sahəsində çatışmazlıqların əsas səbəblərindən biri əvvəlki illərdə tətbiq olunan “açıq təlim” (open-ended teaching) metodudur. Bu metod şagirdlərin sərbəst düşünmə qabiliyyətini artırmaq məqsədini güdsə də, təməl biliklərin mənimsənilməsində çatışmazlıqlara səbəb olub. Nəticədə, şagirdlərin riyazi anlayışları tam formalaşmayıb və bu da onların beynəlxalq qiymətləndirmələrdə zəif nəticələr göstərməsinə gətirib çıxarıb. 

Yeni Zelandiyanın Təhsil Nazirliyi yaranan böhrana cavab olaraq riyaziyyat təhsilində yeni bir strategiyanın tətbiqinə başlayıb. Bu strategiya “strukturlaşdırılmış təlim” adlandırılan bir yanaşmaya əsaslanır. Bu metod şagirdlərin riyaziyyat mövzularını sistemli şəkildə və mərhələli olaraq öyrənməsini təmin edir. Əsas məqsəd təməl biliklərin hərtərəfli mənimsənilməsi və möhkəmləndirilməsidir. 

Strukturlaşdırılmış təlim şagirdlərin mövzuları anlamaq üçün lazımi izahatları addım-addım əldə etmələrini təmin edir. Müəllimlərə mövzuların ardıcıllığını necə tədris edəcəkləri ilə bağlı dəqiq təlimatlar verilir. Bundan əlavə, irəliləyişlərin müntəzəm olaraq qiymətləndirilməsi də bu metodun vacib hissəsidir. 

Təhsil naziri Erika Stanford bildirib ki, bu yanaşma “öyrənmə elmi” prinsiplərinə əsaslanır. O vurğulayıb ki, strukturlaşdırılmış təlim təkcə təməl biliklərin mənimsənilməsini deyil, həm də riyazi anlayışların daha dərindən qavranılmasını təmin edəcək. 

Yeni yanaşma ümidverici görünsə də, bəzi müəllimlər və təhsil ekspertləri bu dəyişikliklərə şübhə ilə yanaşırlar. Onların fikrincə, əvvəlki islahatlar gözlənilən nəticələri vermədiyi üçün yeni metodun effektivliyinə dair zəmanət yoxdur. 

Müəllimlər bildirirlər ki, strukturlaşdırılmış təlimin uğurlu olması üçün məktəblərin və müəllimlərin lazımi resurslarla təmin olunması vacibdir. Hal-hazırda bir çox məktəb tədris vəsaitləri və təlim proqramlarına çıxış baxımından məhdudiyyətlərlə üzləşir. Bundan əlavə, bəzi müəllimlərin yeni metodologiyaya uyğunlaşmaq üçün əlavə təlimlərə ehtiyacı var. Bu həm vaxt, həm də maliyyə baxımından əlavə yük yarada bilər. 

Yeni strategiyanın uğurlu olub-olmayacağını zaman göstərəcək. Lakin hökumət bu dəyişiklikləri dəstəkləmək üçün əlavə tədbirlər görməyi planlaşdırır. Müəllimlərin peşəkar inkişafını təmin etmək, məktəbləri lazımi resurslarla təmin etmək və valideynləri təhsil prosesinə cəlb etmək bu tədbirlər arasında yer alır. 

Yeni Zelandiyanın riyaziyyat təhsili sahəsində beynəlxalq rəqabət gücünü bərpa etməsi üçün bu strategiyanın düzgün tətbiqi həyati əhəmiyyət kəsb edir. Bu, yalnız ölkə daxilində təhsil keyfiyyətini artırmaqla kifayətlənməyəcək, həm də beynəlxalq səviyyədə nüfuzunu gücləndirəcək. 

Yeni Zelandiyanın bu yeni yanaşması digər ölkələr üçün də maraqlı bir nümunə ola bilər. Təhsil islahatlarının tətbiqi, düzgün strategiyalar və dəstək mexanizmləri ilə şagirdlərin uğurlarını artırmaq mümkündür. Riyaziyyat sahəsində atılan bu addımlar, həm Yeni Zelandiyanın gələcəyi, həm də qlobal təhsil üçün vacib bir təcrübə kimi qiymətləndirilir.  

Şərhlər

Xəbər lenti

16 oktyabr, 17:47

ADNSU-nun daha 3 ixtisası beynəlxalq akkreditasiyadan keçib

16 oktyabr, 17:04

Bağça müdirlərinin diaqnostik qiymətləndirilməsinə start verilir

16 oktyabr, 16:56

ADNSU tələbələri “Hadrut” yarımstansiyası və Rəqəmsal İdarəetmə Mərkəzinə ekskursiya ediblər

16 oktyabr, 16:53

ADNSU məzunları qlobal mühəndislik yarışmasında uğur qazanıblar

16 oktyabr, 16:38

LDU-da “Qarabağ zəfəri ilə güclənən Azərbaycan” adlı konfrans keçirilib

16 oktyabr, 16:16

NDU beynəlxalq akkreditasiyaya hazırlaşır: seminarlara başlayıb

16 oktyabr, 16:12

Dərslər gec başlayarsa, yeniyetmələr daha uğurlu olarmı? - TƏDQİQAT

16 oktyabr, 15:58

SAF 2025 üçün qeydiyyat yekunlaşıb

16 oktyabr, 15:50

Azərbaycan inklüziv təhsil üzrə dünya konqresində təmsil olunur 

16 oktyabr, 15:47

“Bu məktəb məni uşaqlığıma geri qaytardı”- Cahangir Məmmədli

16 oktyabr, 15:42

Qəbələ Dövlət Peşə Təhsil Mərkəzində dini radikalizmlə mübarizəyə dair görüş keçirilib

16 oktyabr, 14:54

“Elm və təhsilə birgə baxış” layihəsi çərçivəsində görüş keçirilib

16 oktyabr, 14:43

AzTU-da su ehtiyatlarından səmərəli istifadə müzakirə edilib

16 oktyabr, 14:38

AzMİU tələbələrinin kibertəhlükəsizlik üzrə məlumatlılığı artırılır

16 oktyabr, 14:31

Birləşmiş Krallıqda təhsil alanların nəzərinə: Vizanın müddəti azaldılır

16 oktyabr, 13:58

Məktəblərdə “İnternetdən təhlükəsiz istifadə bacarıqları” layihəsinə başlanılır

16 oktyabr, 13:01

2026-cı ilə qədər Füzuli və Şuşa peşə təhsili mərkəzləri istifadəyə veriləcək

16 oktyabr, 12:56

Gələn ilin sonunadək 6000 nəfər peşə təlimlərinə cəlb ediləcək

16 oktyabr, 12:22

Gənc ixtiraçıların yarış həyəcanı – Naxçıvanda SAF-a hazırlıq

16 oktyabr, 12:08

Qısamüddətli peşə təlimlərini bitirmiş müdavimlərə sertifikat təqdim olunub

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.