Bütün xəbərlər
23 yanvar, 16:24

Yeni bir araşdırmaya görə, postdoktorantların 40%-dən çoxu akademik karyeralarını davam etdirmirlər.

"Azərbaycan müəllimi" xəbər verir ki, “Proceedings of the National Academy of Sciences” jurnalında dərc olunan araşdırma 45,500-ə yaxın tədqiqatçının karyerasını araşdıraraq postdoktorantların akademiyada qalmaq və ya tərk etmək qərarını nəyin təyin etdiyini öyrənib.

25 illik dövrü əhatə edən bu tədqiqat 19 fərqli akademik sahəni əhatə edir və “Microsoft Academic Graph” məlumat bazasındakı 257 milyon nəşr üzərində aparılıb.

Əvvəlki araşdırmalar doktorluq proqramından məzun olanların akademik mövqe tutmaq üçün nüfuzlu təhsil müəssisələrində təhsil almasının vacibliyini vurğulamışdı. Lakin bu araşdırma postdoktorant təcrübəsinin fakültə mövqeyi əldə etmək və erkən karyera uğuru ilə əlaqəsini öyrənib.

Nəticələrə görə, çox sayda postdoktorant yüksək akademik mövqelərinin olmasına baxmayaraq, fakültə mövqeləri bu tələbi qarşılamır. Bu səbəbdən postdoktorantların 41%-i akademiyadan ayrılır. Tədqiqatçılar bildirirlər ki, postdoktorant dövründə az sayda məqalə dərc edənlər akademiyanı tərk etməyə daha çox meyillidirlər.

Tədqiqatçılar bu sualı cavablandırmaq üçün elmi fəaliyyətin göstəricisini ölçən yeni bir kriteriya — η indeksini inkişaf etdiriblər. Bu ölçü tədqiqatçının nəşr etdiyi məqalələrin sitat sayına əsaslanır və yalnız fakültə mövqeyini qazandıqdan sonra 2-4 il ərzində dərc olunan məqalələri nəzərə alır.

Araşdırmalar göstərib ki, postdoktorant dövründə yüksək sitat alan məqalələr dərc edən tədqiqatçılar həm akademik mövqe qazanmağa, həm də fakültə dövründə yüksək sitat alan işlər ortaya qoymağa daha çox meyillidirlər.

Tədqiqatın müəllifi Bedoor AlShebli postdoktorant dövründə nəşr etməyin vacibliyini bir daha təsdiqlədiklərini bildirir. Həmçinin doktorantura təhsilindən postdoktorant təhsilinə keçərkən universitet və ya tədqiqat mövzusunun dəyişdirilməsinin fakültə mövqeyi əldə etməyə kömək edə biləcəyini vurğulayır.

Tədqiqatın nəticələrini şərh edən Melbourne Universitetinin professoru Gwilym Croucher bu araşdırmanın akademik karyera yüksəlişi ilə bağlı mühüm bir boşluğu doldurduğunu bildirir. Lakin müəllimlik təcrübəsi kimi digər amillərin də rolunu nəzərə almadığını qeyd edir.

Şərhlər

Xəbər lenti

30 aprel, 19:56

MÜTDA I sinfə elektron qəbul ilə bağlı video təlimat hazırlayıb

30 aprel, 17:43

Sərgi salonunda “From Past to Future” adlı hesabat sərgisi açılıb

30 aprel, 17:06

Beynəlxalq Təhsil İcmalı – Aprel 2025

30 aprel, 16:43

85 minə yaxın uşaq avtomatik olaraq 1-ci sinfə yerləşdirilib

30 aprel, 16:15

Müasir dövrdə məktəbəqədər təhsilə baxış

30 aprel, 16:01

ADU-da Beynəlxalq Çin Dili Günü qeyd olunub

30 aprel, 15:55

Nazir müavini İtaliya Deputatlar Palatasının üzvü ilə görüşüb

30 aprel, 15:18

İngilis dilinin tədrisinə ayrılan dərs saatlarının artırılması təklif edilib

30 aprel, 15:02

Türkiyənin 4 universiteti ilk top-100-lüyə daxil olmağı bacarıb – REYTİNQ

30 aprel, 15:00

Rayonun ilk üçlüyündə: Kənd məktəbinin uğurunun sirri

30 aprel, 14:43

Malayziyada ali təhsil gənclərə nə qazandırır? – Təhlil

30 aprel, 14:35

BMU-da millət vəkilləri ilə tələbələrin görüşü keçirilib

30 aprel, 14:34

Respublika ərazisi üçün may ayına olan hava proqnozu açıqlanıb

30 aprel, 14:26

Qlobal meqatendensiyalar və onların təhsilə təsiri – Andreas Şleyxer yazır

30 aprel, 14:24

Bakı Dövlət Peşə Təhsil Mərkəzində “Açıq qapı” günü təşkil olunub

30 aprel, 14:19

"Yüksəliş" müsabiqəsinin əyani mərhələsinə keçənlərin sayı açıqlanıb

30 aprel, 14:19

Təhsil ekosistemləri: yaxın gələcəkdə müasir təhsilin inkişaf tendi kimi

30 aprel, 13:58

DİM bəzi imtahanların başlama saatını dəyişib

30 aprel, 13:27

Berlində Azərbaycanlı Həkimlərin Qurultayı keçirilib

30 aprel, 13:25

Sabahın hava proqnozu açıqlanıb

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.