Bütün xəbərlər
13 mart, 11:11

Bu yaxınlarda bir müəllimlə tanış oldum. Qubadlı rayonunda anadan olmuş, uşaqlıqdan coğrafiyaya böyük marağı, peşəsinə sonsuz sevgi ilə bağlı olan Sevinc Paşayeva. Hər zaman öz üzərində işləyən, həyata münasibətini nikbinlik və mübarizə ruhu üzərində quran bir qadın, ana və müəllim. 1982-ci ildə coğrafiya müəllimi kimi pedaqoji fəaliyyətə başlayan Sevinc Paşayeva qarşısına çıxan müxtəlif çətinliklərə baxmayaraq, müəllimlik yolundan dönməyib, hətta ən ağır vaxtlarında belə təhsilin müqəddəsliyinə inanıb və bu inancdan güc alıb: “Coğrafiyaya və uşaqlara marağım, hələ tələbəlik illərindən mənə yol göstərdi. Sinfə ilk dəfə daxil olduğum anı heç vaxt unutmuram. Həmin günkü həyəcan da, sevinc də, məsuliyyət də indi kimi gözlərimin önündədir”.

Qubadlıdan Mingəçevirə uzanan yol

O, ilk dəfə Qubadlı rayonunda müəllimliyə başlamış, orada 9 il dərs deyib. Lakin müharibə illərinin çətinliyi onu da, ailəsini də sınağa çəkib. Həyatını, evini, doğma el-obasını itirmək təhlükəsi ilə üzləşsə də, pedaqoji fəaliyyətinə ara verməməyə çalışıb. Müharibə dövründə şagirdlərinin cəbhədə olan valideynlərini, yaxınlarını düşünərək onlara mənəvi dəstək olub, ümidsizliyə qapılmamaları üçün dərsdən sonra onlarla ayrıca söhbətlər etmək əsas vəzifələrindən olub.

“Bəlkə də ən ağır günlərimi Qubadlıda gördüm. Şagirdlərimlə bərabər yaşadığımız ağrılar, itkilər həmişə yadımdadır. Amma uşaqların üzündəki saf gülüş, gözlərindəki ümid məni özümə gətirirdi. Hər dəfə özümə deyirdim ki, uşaqların qəlbinə sevgi və bilik toxumu səpməkdən vaz keçməməliyəm”.

Nəticədə torpaqların işğalı səbəbindən ailəsi ilə birlikdə Mingəçevir şəhərinə köçməli olub və 14 nömrəli tam orta məktəbdə coğrafiya müəllimi kimi yenidən pedaqoji fəaliyyətini davam etdirib.

Müəllimlik peşəsinə sönməz sevgi

S.Paşayeva ali təhsilli mütəxəssis olmaqla yanaşı, eyni zamanda daim öz üzərində işləməyə, yeni biliklər əldə etməyə çalışıb. Müharibənin ağır dövrü və sonrakı qaçqınlıq şəraitində də təhsildən və müəllimlik sevgisindən uzaqlaşmayıb, əksinə, vəziyyət necə olur-olsun, uşaqlarla çalışarkən onlara həm bilik, həm də mənəvi dəstək verməyə önəm verib.“Mən hər zaman düşünmüşəm ki, yaş, şərait və digər faktorlar heç vaxt məqsədlərimə mane ola bilməz. Şərait çətin olanda belə, insan özünü inkişaf etdirmək üçün fürsətlər axtarmalıdır. Uşaqlara hər mövzunu sevdirərək öyrətmək, onları vətənpərvər, savadlı, dəyərli vətəndaş kimi yetişdirmək mənim başlıca amalımdır”.

“Müəllimlik peşəsini sevgidən miras almışam”

Sevinc müəllim uşaqlığından  müəllim peşəsini “müqəddəs yol” kimi dəyərləndirib. Valideynləri hər zaman onu mütaliəyə, dünyagörüşünü genişləndirməyə həvəsləndirib. Ailədə böyük-kiçiyə hörmət, el-obaya sevgi, məktəbə, kitaba dəyər verən bir mühit olub. Bu mühit onda gələcəkdə təhsil sahəsinə olan sevgini daha da möhkəmləndirib:
“Mən hər səhər məktəbə gedərkən eyni hissləri yaşayıram: məsuliyyət, həyəcan və sevgi. Bu peşəyə sanki illər öncə yox, hər gün yenidən başlayıram. Hər bir uşağın həyatına müsbət təsir göstərmək, onu gələcəkdə uğurlu bir şəxsiyyət kimi görmək ən böyük arzumdur”.

Davamlı inkişaf və uğurlar

Uzun müddətdir ki, 14 nömrəli tam orta məktəbdə dərs deyir, baş müəllim və təlim-tərbiyə işləri üzrə direktor müavini kimi məsul vəzifələrdə çalışıb. Bütün bu illər ərzində daim yeniliklərə açıq olub, kurikulum metodunu, yeni təlim texnologiyalarını öyrənməyə, tətbiq etməyə səy göstərib. Onun dərs dediyi şagirdlər yüksək nailiyyətlər qazanıb, müxtəlif müsabiqələrdə iştirak ediblər.

“Şagirdlərimdən hansısa birinin uğuru, onların ali məktəblərə qəbul olub karyeralarında irəliləməsi mənim üçün ən böyük hədiyyədir. Hər dəfə şagirdlərimizn sevincini görəndə, düşünürəm ki, müəllimlik qədər şərəfli, gözəl peşə yoxdur”.

O, qarşılaşdığı ən ağır günlərdə belə “artıq gecdir” fikrinə qapılmayıb. İkinci Qarabağ müharibəsi dövründə də  yenə eyni inamla şagirdlərin yanında olub, onların gələcəyini qurmağa dəstək verib.

“Mən həyatımı dəyişən müharibələrin ağrı-acısını yaşamışam, amma heç zaman ruhdan düşməmişəm. Elə düşünürəm ki, insan istədiyi məqsədə doğru inamla addımlamalıdır. Çünki heç vaxt gec deyil. Hər zaman uşaqlara deyirəm: böyük arzular qurun, onlara çatmaq üçün daim çalışın!”

Şagirdlərlə doğma münasibət

Onun pedaqoji fəaliyyətinin əsas mayası uşaqlarla sıx ünsiyyət üzərində qurulub. Müəllimlik ondan ötrü təkcə bilik ötürmək deyil, eyni zamanda mənəvi dəyərləri formalaşdırmaq, müharibə kimi sarsıntılı hadisələrlə üzləşən uşaqlara psixoloji dayaq olmaq deməkdir. Şagirdlərlə məktəbdən kənarda da görüşür, onların ailə vəziyyətinə, problemlərinə maraq göstərir, mümkünsə, yardım edir.

“Məktəbdən kənarda da onların qayğısına qalmaq, bir müəllim kimi məsuliyyətimdən irəli gəlir. Çünki uşaqlar məktəbdə nə qədər bilik əldə edirsə, bir o qədər də şəxsiyyət kimi formalaşır. Onların gələcəyinə yön vermək, nümunə olmaq, daim yanlarında olmaq əsas vəzifəmizdir”.

Beləcə, Sevinc Paşayevanın 1982-ci ildə başladığı müəllimlik yolu müharibə fırtınalarından, köçkünlükdən, müxtəlif çətinliklərdən keçməsinə baxmayaraq, onun peşəyə olan sevgisini heç vaxt azalda bilməyib. O, əməyinin bəhrəsini şagirdlərinin uğurlarında görür, onların böyüyüb vətənə layiqli vətəndaş kimi yetişməsindən qürur duyur.

Yaşının artmasının qarşısına məqsəd qoymasına, mütaliə etməsinə, texnologiyadan istifadəyə və özünü təkmilləşdirməyə mane olmadığını vurğulayır. Onun sözlərinə görə, insan istər 26 illik, istərsə də 9 illik fasilə versin, yenidən başlayıb uğur qazana bilər: Yetər ki, oxumaqdan, öyrənməkdən, inam və sevgidən əl çəkməsin!

Şərhlər

Xəbər lenti

15 iyun, 15:59

Milli Qurtuluşdan Zəfərə: Müstəqil Azərbaycanın yüksəliş yolu

15 iyun, 14:05

BSU-da Elmi Şura iclası keçirilib

15 iyun, 11:38

Səhnə balaca fidanlarındır - Beynəlxalq Muğam Mərkəzindən Reportaj

14 iyun, 18:03

Millət vəkillərinin “Son zəng” təəssüratları

14 iyun, 17:28

Əlləri və baxışları ilə danışan məzunlar – REPORTAJ

14 iyun, 17:19

Xocalıda 33 ildən sonra ilk “Son zəng” çalındı…

14 iyun, 17:05

NDU ilə AMEA arasında Əməkdaşlıq Memorandumu imzalanıb

14 iyun, 16:06

“Son zəng” öyrənməyə son deyil – Vəfa Yaqublu

14 iyun, 15:40

Fərzəli Qədirov Şamaxıda “Son zəng” tədbirində iştirak edib

14 iyun, 15:35

Sağlamlıq imkanları məhdud uşaqların peşə təhsilinə cəlbində yeniliklər olacaq

14 iyun, 15:21

Firudin Qurbanov Qobustanda "Son zəng" tədbirində iştirak edib

14 iyun, 14:35

37 il sonra məzun oldular  

14 iyun, 13:45

Cəbrayılda 32 il sonra çalınan ilk "Son zəng"

14 iyun, 13:41

Mətin Kərimli: Dövlətimiz gənclərimizin ali təhsilə əlçatanlığının artmasına çalışır

14 iyun, 13:29

“İnanırıq ki, işğaldan azad olunmuş ərazilərdəki məzunların sayı artacaq” – Nazir

14 iyun, 13:12

Daha 24 məktəb inklüziv təhsilə cəlb olunacaq

14 iyun, 13:08

Naxçıvanda yeni məktəblər açılacaq

14 iyun, 13:02

Bu regionda 36 məktəbə direktor təyin edildi

14 iyun, 12:45

Emin Əmrullayev: “Son zəng” ifadəsində “son” sözü olsa da, hər şeyin başlanğıcıdır

14 iyun, 12:42

Nazir: Böyük Qayıdış gənclərə təhsil, iş baxımından böyük imkanlar açır

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.