Bütün xəbərlər
13 mart, 11:11

Bu yaxınlarda bir müəllimlə tanış oldum. Qubadlı rayonunda anadan olmuş, uşaqlıqdan coğrafiyaya böyük marağı, peşəsinə sonsuz sevgi ilə bağlı olan Sevinc Paşayeva. Hər zaman öz üzərində işləyən, həyata münasibətini nikbinlik və mübarizə ruhu üzərində quran bir qadın, ana və müəllim. 1982-ci ildə coğrafiya müəllimi kimi pedaqoji fəaliyyətə başlayan Sevinc Paşayeva qarşısına çıxan müxtəlif çətinliklərə baxmayaraq, müəllimlik yolundan dönməyib, hətta ən ağır vaxtlarında belə təhsilin müqəddəsliyinə inanıb və bu inancdan güc alıb: “Coğrafiyaya və uşaqlara marağım, hələ tələbəlik illərindən mənə yol göstərdi. Sinfə ilk dəfə daxil olduğum anı heç vaxt unutmuram. Həmin günkü həyəcan da, sevinc də, məsuliyyət də indi kimi gözlərimin önündədir”.

Qubadlıdan Mingəçevirə uzanan yol

O, ilk dəfə Qubadlı rayonunda müəllimliyə başlamış, orada 9 il dərs deyib. Lakin müharibə illərinin çətinliyi onu da, ailəsini də sınağa çəkib. Həyatını, evini, doğma el-obasını itirmək təhlükəsi ilə üzləşsə də, pedaqoji fəaliyyətinə ara verməməyə çalışıb. Müharibə dövründə şagirdlərinin cəbhədə olan valideynlərini, yaxınlarını düşünərək onlara mənəvi dəstək olub, ümidsizliyə qapılmamaları üçün dərsdən sonra onlarla ayrıca söhbətlər etmək əsas vəzifələrindən olub.

“Bəlkə də ən ağır günlərimi Qubadlıda gördüm. Şagirdlərimlə bərabər yaşadığımız ağrılar, itkilər həmişə yadımdadır. Amma uşaqların üzündəki saf gülüş, gözlərindəki ümid məni özümə gətirirdi. Hər dəfə özümə deyirdim ki, uşaqların qəlbinə sevgi və bilik toxumu səpməkdən vaz keçməməliyəm”.

Nəticədə torpaqların işğalı səbəbindən ailəsi ilə birlikdə Mingəçevir şəhərinə köçməli olub və 14 nömrəli tam orta məktəbdə coğrafiya müəllimi kimi yenidən pedaqoji fəaliyyətini davam etdirib.

Müəllimlik peşəsinə sönməz sevgi

S.Paşayeva ali təhsilli mütəxəssis olmaqla yanaşı, eyni zamanda daim öz üzərində işləməyə, yeni biliklər əldə etməyə çalışıb. Müharibənin ağır dövrü və sonrakı qaçqınlıq şəraitində də təhsildən və müəllimlik sevgisindən uzaqlaşmayıb, əksinə, vəziyyət necə olur-olsun, uşaqlarla çalışarkən onlara həm bilik, həm də mənəvi dəstək verməyə önəm verib.“Mən hər zaman düşünmüşəm ki, yaş, şərait və digər faktorlar heç vaxt məqsədlərimə mane ola bilməz. Şərait çətin olanda belə, insan özünü inkişaf etdirmək üçün fürsətlər axtarmalıdır. Uşaqlara hər mövzunu sevdirərək öyrətmək, onları vətənpərvər, savadlı, dəyərli vətəndaş kimi yetişdirmək mənim başlıca amalımdır”.

“Müəllimlik peşəsini sevgidən miras almışam”

Sevinc müəllim uşaqlığından  müəllim peşəsini “müqəddəs yol” kimi dəyərləndirib. Valideynləri hər zaman onu mütaliəyə, dünyagörüşünü genişləndirməyə həvəsləndirib. Ailədə böyük-kiçiyə hörmət, el-obaya sevgi, məktəbə, kitaba dəyər verən bir mühit olub. Bu mühit onda gələcəkdə təhsil sahəsinə olan sevgini daha da möhkəmləndirib:
“Mən hər səhər məktəbə gedərkən eyni hissləri yaşayıram: məsuliyyət, həyəcan və sevgi. Bu peşəyə sanki illər öncə yox, hər gün yenidən başlayıram. Hər bir uşağın həyatına müsbət təsir göstərmək, onu gələcəkdə uğurlu bir şəxsiyyət kimi görmək ən böyük arzumdur”.

Davamlı inkişaf və uğurlar

Uzun müddətdir ki, 14 nömrəli tam orta məktəbdə dərs deyir, baş müəllim və təlim-tərbiyə işləri üzrə direktor müavini kimi məsul vəzifələrdə çalışıb. Bütün bu illər ərzində daim yeniliklərə açıq olub, kurikulum metodunu, yeni təlim texnologiyalarını öyrənməyə, tətbiq etməyə səy göstərib. Onun dərs dediyi şagirdlər yüksək nailiyyətlər qazanıb, müxtəlif müsabiqələrdə iştirak ediblər.

“Şagirdlərimdən hansısa birinin uğuru, onların ali məktəblərə qəbul olub karyeralarında irəliləməsi mənim üçün ən böyük hədiyyədir. Hər dəfə şagirdlərimizn sevincini görəndə, düşünürəm ki, müəllimlik qədər şərəfli, gözəl peşə yoxdur”.

O, qarşılaşdığı ən ağır günlərdə belə “artıq gecdir” fikrinə qapılmayıb. İkinci Qarabağ müharibəsi dövründə də  yenə eyni inamla şagirdlərin yanında olub, onların gələcəyini qurmağa dəstək verib.

“Mən həyatımı dəyişən müharibələrin ağrı-acısını yaşamışam, amma heç zaman ruhdan düşməmişəm. Elə düşünürəm ki, insan istədiyi məqsədə doğru inamla addımlamalıdır. Çünki heç vaxt gec deyil. Hər zaman uşaqlara deyirəm: böyük arzular qurun, onlara çatmaq üçün daim çalışın!”

Şagirdlərlə doğma münasibət

Onun pedaqoji fəaliyyətinin əsas mayası uşaqlarla sıx ünsiyyət üzərində qurulub. Müəllimlik ondan ötrü təkcə bilik ötürmək deyil, eyni zamanda mənəvi dəyərləri formalaşdırmaq, müharibə kimi sarsıntılı hadisələrlə üzləşən uşaqlara psixoloji dayaq olmaq deməkdir. Şagirdlərlə məktəbdən kənarda da görüşür, onların ailə vəziyyətinə, problemlərinə maraq göstərir, mümkünsə, yardım edir.

“Məktəbdən kənarda da onların qayğısına qalmaq, bir müəllim kimi məsuliyyətimdən irəli gəlir. Çünki uşaqlar məktəbdə nə qədər bilik əldə edirsə, bir o qədər də şəxsiyyət kimi formalaşır. Onların gələcəyinə yön vermək, nümunə olmaq, daim yanlarında olmaq əsas vəzifəmizdir”.

Beləcə, Sevinc Paşayevanın 1982-ci ildə başladığı müəllimlik yolu müharibə fırtınalarından, köçkünlükdən, müxtəlif çətinliklərdən keçməsinə baxmayaraq, onun peşəyə olan sevgisini heç vaxt azalda bilməyib. O, əməyinin bəhrəsini şagirdlərinin uğurlarında görür, onların böyüyüb vətənə layiqli vətəndaş kimi yetişməsindən qürur duyur.

Yaşının artmasının qarşısına məqsəd qoymasına, mütaliə etməsinə, texnologiyadan istifadəyə və özünü təkmilləşdirməyə mane olmadığını vurğulayır. Onun sözlərinə görə, insan istər 26 illik, istərsə də 9 illik fasilə versin, yenidən başlayıb uğur qazana bilər: Yetər ki, oxumaqdan, öyrənməkdən, inam və sevgidən əl çəkməsin!

Şərhlər

Xəbər lenti

10 iyul, 21:34

SABAH qruplarına qəbulun formatı dəyişdirilir

10 iyul, 17:03

Elm və Təhsil Nazirliyi ilə G42 "Presight" şirkəti arasında əməkdaşlıq imkanları müzakirə olunub

10 iyul, 17:00

"Sertifikatlaşdırma 2025: peşəkar müəllim - keyfiyyətli təhsil" mövzusunda tədbir keçirilib

10 iyul, 16:49

BMU ilə Lanzhou Maliyyə və İqtisadiyyat Universiteti arasında memorandum imzalanıb

10 iyul, 16:11

Biologiya, fransız dili, fiziki tərbiyə, rus dili və fizika fənləri üzrə apellyasiya müraciətlərinə start verilib

10 iyul, 15:07

Böyük Britaniyanın professoru idman təbabətinə dair təlim keçib

10 iyul, 15:00

Nazir müavini Burkina Fasonun Türkiyədəki səfiri ilə görüşüb

10 iyul, 13:42

10 ildə müəllimlərin əməkhaqları 3 dəfə artıb

10 iyul, 13:28

Gələn tədris ilində müəllimlərin 45%-i 1000 manatdan çox maaş alacaq

10 iyul, 13:24

Emin Əmrullayev: Sertifikatlaşdırma peşəkar müəllim resursumuzu daha aydın görməyə imkan verir

10 iyul, 13:09

Riyaziyyat müəllimlərinin 47 faizinin maaşı 35 faiz artacaq

10 iyul, 12:19

İşğaldan azad olunmuş ərazilərdə yeni məktəblər açılacaq

10 iyul, 12:01

Özəl bağçalarda qrantla təhsil alan uşaqların sayı 5000 nəfərə çatdırılacaq

10 iyul, 11:59

40 bağça direktoru işdən çıxarılıb, 100-dən çoxuna töhmət verilib

10 iyul, 11:51

Sertifikatlaşdırma imtahanının formatı dəyişdirilə bilər

10 iyul, 11:44

Nazir kimya müəllimlərinin narazılıqlarına münasibət bildirib

10 iyul, 11:39

“Rus bölmələrinin bağlanması gündəmdə deyil” – Emin Əmrullayev 

10 iyul, 11:17

1300-dən çox müəllim 2000 manat və daha artıq maaş alır

10 iyul, 11:13

Azərbaycan dili və ədəbiyyat imtahanındakı 3 sual qiymətləndirmədən çıxarılıb - Nazir

10 iyul, 11:12

Müəllimlərin ümumi dərs yükü artıb

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.