Bütün xəbərlər
19 avqust, 14:41

Süni intellektin sürətlə inkişaf etdiyi bir dövrdə məktəblərdə uşaqlara yalnız akademik biliklərin deyil, həm də yumşaq bacarıqların (soft skills) öyrədilməsi daha da vacib hala gəlir. 

“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, təhsil siyasəti üzrə professor və keçmiş məktəb müəllimi C.L.Stel məqaləsində məktəblərin artıq təkcə bilik öyrətməklə kifayətlənməməli, həm də şagirdlərin emosional savadlılığını, əməkdaşlıq bacarıqlarını və problem həll etmə qabiliyyətini gücləndirməli olduğunu yazıb.

Məqalədə vurğulanır ki, son yarım əsrdə ən yüksək maaşlı işlər, əsasən, elm və texnologiya sahəsindəki işlərə aiddir. Lakin generativ süni intellektin (AI) yayılması ilə bu tendensiya dəyişə bilər. Çünki artıq bəzi işəgötürənlər müəyyən peşələri süni intellekt ilə əvəz etməyi planlaşdırdıqlarını bildirirlər. Nəticədə gələcəkdə əmək bazarı daha az proqramçıya və baza səviyyəsinə malik analitik işçilərə ehtiyac duyacaq.

Mütəxəssislərin fikrincə, süni intellekt insan kimi kod yaza, mətn, şəkil və məlumat analizləri apara bilsə də, insan düşüncəsini və hisslərini başa düşmək qabiliyyətinə malik deyil. Bu səbəbdən insanlarla ünsiyyət, emosional savadlılıq, əməkdaşlıq, problemə yaradıcı yanaşma kimi yumşaq bacarıqlar daha da ön plana çıxacaq.

Professor bildirir ki, müəllimlər bu bacarıqları ənənəvi fənlərlə birlikdə öyrədə bilərlər. Məsələn, dərs sonunda şagirdlərdən yazılı “çıxış bileti” ("exit ticket") istənilə bilər. Onlarda yalnız öyrənilən mövzu deyil, həm də şagirdlərin gün ərzində başqasına yardım etməsi, çətin tapşırığı necə həll etməsi və s. haqqında yazmaları tələb oluna bilər. Bu həm akademik, həm də sosial-emosional öyrənməni dəstəkləyir.

Eyni zamanda müəllimlər şagirdləri cavabı əvvəlcədən məlum olmayan real problemlərin həllinə cəlb edə bilərlər. Məsələn, məktəb həyətində torpağın rütubətini ölçüb landşaft həlləri təklif etmək, sosial problemlərlə bağlı video kampaniyalar hazırlamaq və ya alternativ tarixi ssenarilər üzərində düşünmək kimi fəaliyyətlər şagirdlərdə yaradıcı və tənqidi düşünməni inkişaf etdirir.

Ekspertlərin sözlərinə görə, şagirdlər bəzən süni intellektdən istifadə edərək yazı işlərini ona həvalə edirlər. Lakin bu, yeni bacarıqların qazanılmasına mane olur. Ona görə də müəllimlər dərs prosesində ənənəvi üsulları qoruyaraq şagirdlərin yavaş-yavaş öyrənməsinə şərait yaratmalıdırlar.

Nəticə etibarilə süni intellekt dövründə məktəblərin əsas vəzifəsi şagirdlərə yalnız bilik deyil, həm də öz emosiyalarını idarə etmək, başqaları ilə əməkdaşlıq etmək və mürəkkəb problemlərə yaradıcı yanaşmaq bacarıqlarını öyrətməkdir. Professorun fikrincə, ən vacib bacarıq isə öyrənməni qısa yollardan üstün tutmağı, yəni işi süni intellektə tapşırmadan əvvəl onu özünün bacarmağını öyrənməkdir.

Şərhlər

Xəbər lenti

18 sentyabr, 12:14

Azərbaycanda "PeşəFest-2025" başlayıb

18 sentyabr, 11:51

“Qənnadçı-şirniyyatçı” ixtisası üzrə bacarıqlar qiymətləndirilib

18 sentyabr, 11:23

Fətəli xan Xoyskinin 150 illik yubileyi keçiriləcək - SƏRƏNCAM

18 sentyabr, 11:06

Tələbələr üçün antinarkotik mövzusunda elmi-praktik konfranslar keçiriləcək

18 sentyabr, 10:15

Şəhid övladlarına məktəbli formaları və ləvazimatlar təqdim olunub

18 sentyabr, 10:06

Məktəb psixoloqları və tibb işçiləri üçün təlimat hazırlanacaq

18 sentyabr, 10:03

Məktəblərdə narkotik və psixotrop maddələr əleyhinə seminarlar keçiriləcək

18 sentyabr, 09:57

AzMİU-da xaricdə yaşayan elm adamları ilə görüş keçirilib

18 sentyabr, 09:44

Bülbül, Qara Qarayev, Niyazi müəllimliyi necə görürdü? – Qəzetin arxivindən

17 sentyabr, 19:51

Emin Əmrullayev Bahçeşehir Kıbrıs Universitetinin İdarə Heyətinin sədri ilə görüşüb

17 sentyabr, 18:53

ADNSU-da beynəlxalq sertifikatlı fənnin tədrisinə start verilib

17 sentyabr, 17:27

Çilidə məktəblərdə mobil telefonların qadağası ilə bağlı pilot layihə tətbiq olunub

17 sentyabr, 17:19

İki müəllim, bir sinif – Şagirdlərin nəticələri yüksələ bilərmi?

17 sentyabr, 16:51

Sinifdə mobil telefon qadağası şagird nəticələrini yaxşılaşdırır

17 sentyabr, 16:25

Şahin Seyidzadə: BƏƏ ilə imzalanan anlaşma təhsildə rəqəmsal transformasiyanı sürətləndirəcək

17 sentyabr, 16:14

Əzm, inam, iradə – Uşaq evində böyüyən Ayşənin uğur yolu

17 sentyabr, 15:53

MDU-nun 4 proqramı beynəlxalq standartlar üzrə qiymətləndiriləcək

17 sentyabr, 15:51

İngiltərədə hər dörd məktəbdən birində fizika müəllimi yoxdur

17 sentyabr, 15:31

Gənc müəllimlərə konkret yardımı necə təşkil etməli? – Qəzetin arxivindən

17 sentyabr, 15:20

Qarabağ Universitetinin yeni tələbə yataqxanası istifadəyə verilib

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.