Bütün xəbərlər
23 iyun, 16:45

Müasir təhsil sistemində effektivliyin artırılmasında və müəllimlərin peşəkar inkişafının təmin olunmasında metodik dəstəyin rolu böyükdür. Metodik dəstək pedaqoqların tədris bacarıqlarını inkişaf etdirməsinə, yeni pedaqoji texnologiyaları mənimsəməsinə və şagird mərkəzli yanaşmalar tətbiq etməsinə imkan verir. Bu dəstək həmçinin müəllimlərə tədris strategiyalarını yeniləmək, fənlərarası əlaqələri gücləndirmək və şagirdlərin müxtəlif ehtiyaclarına uyğun tədris metodlarını tətbiq etmək imkanı verir. Bunun nəticəsində təhsilin keyfiyyəti yüksəlir, şagirdlərin akademik göstəriciləri yaxşılaşır və ümumi təhsil sisteminin səmərəliliyi artır (Ələkbərova, 2015). 

Metodik dəstək mexanizmləri pedaqoqların peşəkar inkişafına necə təsir göstərir? 

Metodik dəstək mexanizmləri pedaqoqların peşəkar inkişafını dəstəkləyən və onlara yeni pedaqoji yanaşmalar öyrədən əhəmiyyətli alətlərdir. Təlimlər, seminarlar, mentorluq proqramları və peşəkar inkişaf təklifləri vasitəsilə müəllimlər tədris bacarıqlarını inkişaf etdirir və müasir tədris texnologiyalarını mənimsəyirlər. Bu mexanizmlər həmçinin pedaqoqların öz iş təcrübələrini təhlil etməyə və tədris fəaliyyətlərini daha effektiv hala gətirməyə kömək edir. Müəllimlərin peşəkar inkişafı yalnız fərdi səviyyədə deyil, həm də təhsil müəssisəsinin ümumi inkişafına müsbət təsir göstərir, çünki yaxşı hazırlıqlı müəllimlər daha keyfiyyətli təhsil təqdim edirlər (Biggs, & Tang, 2011). 

Səmərəli metodik dəstək modelləri necə formalaşdırıla bilər? 

Səmərəli metodik dəstək modelləri müəllimlərin ehtiyaclarına uyğun olaraq hazırlanmalı və müasir təhsil yanaşmalarını nəzərə almalıdır. Bu modellər müxtəlif tədris sahələrinə uyğun olmalı və müəllimlərin tədris bacarıqlarını inkişaf etdirən təlimlərdən ibarət olmalıdır. Səmərəli modelin formalaşması üçün tədris təcrübəsi və tələbələrin fərdi ehtiyacları nəzərə alınmalıdır. Bundan başqa, metodik dəstəyin təşkili üçün təhsil müəssisələrində uyğun infrastruktur yaradılmalı, müvafiq tədris materialları hazırlanmalı, müəllimlərə davamlı təlimlər və seminarlar təklif edilməlidir. Metodik dəstək proqramları həm də şagirdmərkəzli yanaşmalara, innovasiyaların tətbiqinə və pedaqoji texnologiyaların istifadəsinə fokuslanmalıdır (Əliyev, 2019). 

Beynəlxalq təcrübələrdən istifadə edərək yerli təhsil sistemində metodiki dəstəyi necə inkişaf etdirmək mümkündür? 

Beynəlxalq təcrübələrdən istifadə edərək yerli təhsil sistemində metodik dəstəyi inkişaf etdirmək üçün bir neçə əsas prinsipə diqqət yetirilməlidir. İlk növbədə, qabaqcıl təhsil sistemlərinin tətbiq etdiyi metodoloji yanaşmalar öyrənilməli və yerli şəraitə uyğunlaşdırılmalıdır. Bu yanaşmalar təlimlər, mentorluq proqramları və pedaqoji innovasiyaların tətbiqi kimi müxtəlif mexanizmləri əhatə edə bilər. Eyni zamanda, beynəlxalq təcrübələrdə nəzərə alınan müasir pedaqoji texnologiyalar və tədris metodları yerli təhsil sistemində tətbiq edilərək tədrisi daha interaktiv və şagird mərkəzli vəziyyətə gətirməlidir. Beynəlxalq təcrübədən öyrənilən ən yaxşı nümunələrin tətbiqi ilə metodik dəstək sisteminin gücləndirilməsi müəllimlərin peşəkar inkişafını dəstəkləyərək təhsilin keyfiyyətini artıra bilər (Tiberius, 1990). 

Təhsil müəssisələrində metodik dəstəyin çatışmazlıqları 

Təhsil müəssisələri metodik dəstəyin tətbiqi zamanı çox vaxt bir sıra çətinliklərlə qarşılaşır. Ən böyük problemlərdən biri metodik dəstək mexanizmlərinin sistemli və davamlı şəkildə tətbiq edilməməsidir. Bir çox təhsil müəssisəsində metodik dəstək yalnız müəyyən dövrlərdə və ya xüsusi hallarda həyata keçirilir. Müəllimlərə verilən dəstək isə çox vaxt nəzəri əsaslarla məhdudlaşır və praktik təcrübəyə çevrilmir. Nəticədə, müəllimlər tədris fəaliyyətində qarşılaşdıqları çətinlikləri həll etməkdə çətinlik çəkir və bu, tədrisin keyfiyyətinə mənfi təsir göstərir. Əsas çatışmazlıqlardan biri isə metodik dəstəyin mütərəqqi yanaşmalara uyğun olmamasıdır. Müasir tədris texnologiyalarının və pedaqoji innovasiyaların tətbiqi bəzi təhsil müəssisələrində yalnız nəzəriyyə ilə məhdudlaşır. Bu isə müəllimlərin yeni metodlardan və texnologiyalardan istifadə etməməsinə səbəb olur. Bunun nəticəsində tədris prosesi köhnəlmiş metodlarla həyata keçirilir və təhsilin keyfiyyəti azalır (Cəfərova, 2017). 

Müəllimlərin tədris fəaliyyətində çətinliklər və onların təhsilin keyfiyyətinə təsiri 

Müəllimlərin tədris fəaliyyətində qarşılaşdıqları çətinliklər müxtəlifdir və bu çətinliklər birbaşa təhsilin keyfiyyətinə təsir edir. İlk növbədə, müəllimlərin tədris üsullarının və metodlarının yenilənməməsinə, eləcə də onların tədris prosesində müasir təhsil tələblərinə uyğunlaşa bilməmələrinə səbəb olur. Müəllimlər çox vaxt köhnəlmiş metodlardan istifadə edir, nəticədə şagirdlərin marağı azalır və tədris prosesinin effektivliyi aşağı düşür. Müəllimlərin peşəkar inkişafına və metodik dəstəyə kifayət qədər vaxt və resurs ayrılmamasını da bu çətinlikləri yaradan səbəblərə aid etmək olar. 
Müəllimlərin tədris prosesində qarşılaşdıqları digər çətinliklərə şagirdlərin fərdi xüsusiyyətlərinə uyğun tədris yanaşmalarının olmaması, təhsil materiallarının qeyri-kafi olması və tədrisin müasir texnologiyalara uyğun olmaması daxildir. Bu çətinliklər şagirdlərin dərsə olan marağını azaldır və onların akademik nəticələrini aşağı salır. Müəllimlərin dərs prosesini idarə etməkdə çətinlik çəkməsi də şagirdlərin təlim nailiyyətlərini aşağı salır (Cəfərova, 2017).

Metodik dəstəyin kifayət qədər olmamasının tədrisin səmərəliliyinə mənfi təsirləri 

Metodik dəstəyin kifayət qədər olmaması tədrisin səmərəliliyinə mənfi təsir göstərir. Müəllimlərə müntəzəm və praktik məsləhətlər verilmədikdə onlar yeni pedaqojitexnologiyaları və metodları tətbiq etməkdə çətinlik çəkirlər. Bu da tədrisin səmərəliliyini aşağı salır, çünki tədris prosesi yalnız müəllimin şəxsi təcrübəsindən asılı olur və hər bir müəllim fərqli metodlardan istifadə edir. Beləliklə, şagirdlər arasında fərqliliklər artır və tədrisin bərabərliyi pozulur. 

Eyni zamanda, metodik dəstəyin qeyri-kafi tətbiqi nəticəsində müəllimlərin öz tədris fəaliyyətlərini təkmilləşdirmək üçün lazımi resurslardan istifadə etməməsi tədris prosesinin yeniliklərdən məhrum edilməsinə səbəb olur. Ona görə də müəllimlərin müasir tədris texnologiyalarını tətbiq etmələri, innovativ pedaqoji yanaşmalara üstünlük vermələri və tədris metodlarını daim təkmilləşdirmələri lazımdır. Çünki metodik dəstəyin zəif tətbiqi tədrisin effektivliyini aşağı salır və nəticədə təhsilin keyfiyyətinə mənfi təsir göstərir. Bu səbəbdən təhsil müəssisələrində metodik dəstəyin sistemli və davamlı şəkildə tətbiq edilməsi vacibdir. Müəllimlərin tədris fəaliyyətində qarşılaşdıqları çətinliklərə zamanında müdaxilə etmək və onlara düzgün metodik dəstək göstərmək tədrisin keyfiyyətini artırmağa əhəmiyyətli dərəcədə təsir göstərə bilər (Tomlinson, 2001). 

Metodik dəstəyin təhsilin keyfiyyətinə təsiri 

Metodik dəstək təhsil sistemində keyfiyyətin artırılmasında əsas rola malikdir. Təhsil müəssisələrində metodik dəstəyin tətbiqi müəllimlərin pedaqoji fəaliyyətini təkmilləşdirir və şagirdlərin təhsil göstəricilərinə müsbət yöndə təsir edir. Müəllimlərə sistemli şəkildə göstərilən metodik dəstək onların tədris fəaliyyətini daha effektiv və səmərəli həyata keçirmələrini təmin edir. Bu dəstək həmçinin müəllimlərin tədris strategiyalarını zənginləşdirir və daha fərdi yanaşmaların tətbiqinə imkan yaradır. Metodik dəstək müəllimlərin dərs prosesini daha müasir və interaktiv bir şəkildə qurmasına şərait yaradır, bu da şagirdlərin dərsə marağını artırır və tədrisin keyfiyyətini yüksəldir. Müəllimlər daha çox innovativ və effektiv tədris metodlarından istifadə etməyə başlayır, bu isə dərsin keyfiyyətinin yüksəlməsinə birbaşa təsir göstərir (Əliyev, 2019). 

Müasir pedaqoji texnologiyalar və metodik yanaşmaların tətbiqi 

Müasir pedaqoji texnologiyaların və metodik yanaşmaların tətbiqi təhsilin keyfiyyətinin yüksəlməsində mühüm rol oynayır. Texnologiyanın sürətli inkişafı ilə təhsil sahəsində yeni imkanlar yaranır. Metodik dəstək müəllimlərə bu yeni texnologiyalardan dərs prosesində istifadə etməyi öyrədir, tədris prosesini daha interaktiv və dinamik edir. Məsələn, onlayn tədris alətləri, rəqəmsal materiallar və təhsil proqramları müəllimlərə daha zəngin tədris təcrübələri yaratmağa imkan verir. Müasir pedaqoji texnologiyalar, həmçinin müəllimlərə fərdi tədris yanaşmalarını həyata keçirməkdə kömək edir. Bu texnologiyalar vasitəsilə müəllimlər hər bir şagirdin fərdi ehtiyaclarına cavab verə biləcək tədris materiallarını və metodlarını seçə bilirlər. 

Metodiki yanaşmaların müasirləşdirilməsi, tədrisin fərdiləşdirilməsi, əməkdaşlıq və şagird mərkəzli yanaşmaların tətbiqi də təhsilin keyfiyyətinin artırılmasında mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Metodik dəstək müəllimlərə yalnız ənənəvi tədris metodları ilə kifayətlənməməyə eyni zamanda, şagirdlərin daha fəal iştirak edəcəyi müasir və innovativ tədris metodlarını tətbiq etməyə təşviq edir. Belə yanaşmalar təhsil prosesində səmərəli və müasir təlim üsullarının tətbiqini təmin edir və şagirdlərin təlimdə əldə etdikləri nəticələrin keyfiyyətini artırır. 

Nəticədə, metodik dəstək müəllimlərin tədris bacarıqlarını inkişaf etdirməklə yanaşı, təhsil sistemində ümumi keyfiyyətin artırılmasına xidmət edir. Müəllimlərin müasir pedaqoji texnologiyalardan istifadə etmələri, tədris strategiyalarını yeniləmələri və innovativ yanaşmaları tətbiq etmələri təhsil prosesinin effektivliyini yüksəldir. Bu isə təhsil müəssisələrinin inkişafına və tədrisin keyfiyyətinin yüksəlməsinə səbəb olur (Həsənov, 2020). 

Müxtəlif metodik dəstək formaları: təlimlər, seminarlar, mentorluq proqramları 

Metodik dəstəyin müxtəlif formaları təhsil müəssisələrində müəllimlərin peşəkar inkişafını dəstəkləyir və onların tədris fəaliyyətlərinin effektivliyini artırır. Bu formalar həm nəzəri, həm də praktik istiqamətlərdə müəllimlərə kömək edir və onları daha müasir tədris metodları ilə tanış edir. 

1. Təlimlər. Müəllimlərə metodik dəstək vermək üçün ən çox istifadə olunan formalardan biri təlimlərdir. Təlimlər müəllimlərin pedaqoji və metodik biliklərini artırmaq məqsədilə təşkil olunur. Onlar müəllimləri həm əsas tədris metodları, həm də yeni pedaqoji texnologiyalarla tanış etməyə yönəlib. Təlimlər praktik məşğələlər, müzakirələr və təcrübə mübadiləsi ilə daha səmərəli olur. 

2. Seminarlar. Seminarlar müəllimlərə tədris sahəsindəki yeni tələbləri və metodik yenilikləri izah etmək, müzakirə aparmaq və müxtəlif pedaqoji yanaşmalar barədə məlumat vermək üçün geniş istifadə olunur. Seminarlar interaktiv şəraitdə keçirilir, burada müəllimlər arasında fikir mübadiləsi aparılır və real dərs vəziyyətləri üzərində müzakirələr təşkil olunur. 

3. Mentorluq proqramları. Mentorluq yeni və təcrübəsiz müəllimlərə təcrübəli və peşəkar müəllimlərin rəhbərliyi ilə tədris fəaliyyətində dəstək göstərməsini nəzərdə tutur. Bu proqramda mentorlar təcrübəçilərə müxtəlif pedaqoji çətinlikləri aşmaq, dərs planlarını hazırlamaq və tədris metodlarını düzgün tətbiq etmək üçün kömək edirlər. Mentorluq həm də müəllimlər arasında əməkdaşlıq mühitini gücləndirir. 

Metodik dəstəyin təşkilati formaları və tətbiqi mexanizmləri 

Metodik dəstəyin tətbiqi təhsil müəssisələrində müxtəlif təşkilati formalarla həyata keçirilir. Bu təşkilati formalar müəllimlərə daha effektiv və davamlı dəstək vermək məqsədilə müxtəlif strukturlar və mexanizmlər vasitəsilə təşkil edilir. Təhsil müəssisələrində metodik dəstəyin təşkilati formaları aşağıdakı kimidir: 

1. Metodik mərkəzlər. Bu mərkəzlər təhsil müəssisələrinin daxili strukturlarından biri olaraq müəllimlərə metodik dəstək verir. Metodik mərkəzlərdə təlimlər, seminarlar, işçi qrupları və müxtəlif pedaqoji fəaliyyətlər təşkil olunur. Onlar həmçinin müəllimlər üçün tədris materiallarının hazırlanması və yenilənməsi ilə məşğul olur. 

2. Metodik birliklər. Müəllimlərin bir araya gəldiyi metodik birliklərdə tədris materiallarının və metodik yanaşmaların müzakirəsi və inkişaf etdirilməsi məqsədilə görüşlər təşkil edilir. Bu birliklərdə təcrübə mübadiləsi və kollektiv fəaliyyət gücləndirilir. Eyni zamanda, tədris prosesində qarşılaşılan problemlərin həlli üçün kollektiv yanaşmalar təqdim olunur. 

3. Daimi mentorluq və dəstək komandaları. Təhsil müəssisələrində müəllimlərə daimi dəstək göstərən komandalara mentorlar, peşəkar inkişaf üzrə mütəxəssislər və administrativ heyət daxildir. Bu komandalar müəllimlərin inkişafını izləyir və onlara davamlı dəstək verir. Komandaların əsas funksiyalarından biri müəllimlərin iş prosesindəki çətinlikləri zamanında müəyyənləşdirib, uyğun metodik dəstək təqdim etməkdir. 

Tədris materiallarının hazırlanması və müəllimlərə təqdim edilməsi 

Metodik dəstəyin əsas hissələrindən biri də müəllimlərə müasir tədris materiallarının təqdim edilməsidir. Tədris materiallarının hazırlanması təhsilin keyfiyyətini yüksəltmək üçün böyük əhəmiyyətə malikdir, çünki doğru və müasir materiallar tədris prosesinin daha effektli olmasını təmin edir (Knight, 2002).

1. Tədris planlarının və proqramlarının hazırlanması. Müəllimlərə dəstək verilməsi üçün tədris planları və proqramları sistemli şəkildə hazırlanır və mütəmadi olaraq yenilənir. Bu planlar və proqramlar həm şagirdlərin, həm də tədrisin müasir tələblərinə cavab verməlidir. Tədris proqramları müəllimlərə dərs prosesini daha səmərəli və məqsədyönlü şəkildə qurmağa kömək edir. 

2. Multimedia və rəqəmsal tədris materialları. Müasir pedaqoji texnologiyaların tətbiqi ilə tədris materialları daha interaktiv və əlverişli hala gətirilir. Multimedia alətləri, video dərslər, onlayn resurslar və rəqəmsal materiallar müəllimlərə yeni tədris üsullarını tətbiq etməkdə kömək edir. Bu materiallar, həmçinin müəllimlərə dərs prosesində fərdi yanaşma tətbiq etməyə imkan verir. 

3. Bələdçi və təlimat kitabçaları. Müəllimlərə metodik dəstəyin bir hissəsi olaraq, tədris materiallarını daha effektiv istifadə etmələri üçün bələdçi və təlimat kitabçaları təqdim olunur. Bu kitabçalar müəllimlərin dərs planlarını və tədris yanaşmalarını yaxşı mənimsəmələrinə kömək edir və tədrisin müxtəlif mərhələlərində onlara bələdçilik edir. 

Metodik dəstəyin müxtəlif formaları və tətbiqi mexanizmləri tədrisin fəaliyyətinin keyfiyyətini yüksəltmək üçün vacib alətlərdir. Müəllimlərin peşəkar inkişafını dəstəkləyən bu mexanizmlər həm şagirdlərin təhsil nəticələrini yaxşılaşdırır, həm də təhsil müəssisələrinin ümumi inkişafına töhfə verir. 

Təhsil müəssisələrində dərsin keyfiyyətinin artırılması və şagirdlərin akademik nəticələri 

Metodik dəstək sistemlərinin təhsil müəssisələrində tətbiqi dərsin keyfiyyətinin artırılmasına birbaşa təsir göstərir. Təhsil müəssisələrində dərsin keyfiyyəti tədris prosesinin effektivliyindən asılıdır. Müəllimlərə düzgün metodik dəstək verildikdə, onlar daha müasir və innovativ tədris metodlarını tətbiq edə bilirlər. Bu isə dərsin daha maraqlı, interaktiv və tələbələr üçün daha anlaşılan olmasına imkan verir. 

Nəticədə, şagirdlər dərsləri daha yaxşı mənimsəyir, tədris materiallarına daha çox maraq göstərirlər. Tədqiqatlar göstərir ki, metodik dəstək verilən məktəblərdə şagirdlərin akademik nəticələri yaxşılaşır. Müəllimlərin tətbiq etdikləri tədris metodları daha məqsədyönlü və şagirdlərə uyğun olduqda, onların dərsləri daha səmərəli olur. Bu da şagirdlərin ümumi akademik göstəricilərinin artırılmasına gətirib çıxarır. 

Metodik dəstək, həmçinin müəllimlərin fərdi yanaşma tətbiq etməsinə imkan verir ki, bu da şagirdlərin fərqli öyrənmə ehtiyaclarını qarşılayır və onların motivasiyasını artırır. Bu yanaşmalar şagirdlərin öyrənmə prosesinə aktiv qatılmalarına şərait yaradır və onların akademik nəticələrinə müsbət şəkildə təsir edir. 

Metodik dəstəyin müəllimlərin peşəkar inkişafına təsiri 

Metodik dəstək sistemləri yalnız təhsilin keyfiyyətinə deyil, həm də müəllimlərin peşəkar inkişafına böyük təsir göstərir. Müəllimlərə mütəmadi olaraq metodik dəstək verildikdə, onların tədris bacarıqları inkişaf edir, yeni pedaqoji texnologiyalar və innovativ yanaşmalar mənimsənilir. Bu isə tədrisin keyfiyyətini yüksəldir və müəllimləri daha peşəkar edir. 

Metodik dəstək həmçinin müəllimlərə öz peşəkar bacarıqlarını daha da təkmilləşdirmək və effektiv dərs keçmək üçün yeni üsullar və təlimatlar təqdim edir. Müəllimlər metodik dəstək vasitəsilə öz tədris yanaşmalarını daim yeniləyir, yeni tədris texnologiyaları ilə tanış olurlar. Bu onların peşəkar inkişafını sürətləndirir və daha yüksək keyfiyyətli tədris vermək imkanı yaradır. 

Metodik dəstək həm də müəllimlər arasında təcrübə mübadiləsini təşviq edir və kollektiv əməkdaşlığı gücləndirir. Təcrübəli müəllimlərin gənc həmkarlarına tövsiyə etdiyi mentorluq proqramları müəllimlərin şəxsi və peşəkar inkişafını dəstəkləyən əhəmiyyətli mexanizmdir. 

Bu cür dəstək proqramları müəllimlərin tədris bacarıqlarını inkişaf etdirməklə yanaşı, onların özlərini daha motivasiyalı və inamlı hiss etmələrinə kömək edir.

Nəticə olaraq, onu qeyd etmək olar ki, metodik dəstək sistemlərinin tətbiqi təhsil müəssisələrində dərsin keyfiyyətini artırmaqla yanaşı, həm də şagirdlərin akademik nəticələrinə və müəllimlərin peşəkar inkişafına müsbət təsir göstərir. Bu dəstək sistemlərinin müntəzəm tətbiqi tədrisin effektivliyini artırır və ümumilikdə təhsil sektorunun inkişafına töhfə verir. 

Metodik dəstək mexanizmlərinin genişləndirilməsi və təkmilləşdirilməsi 

Metodik dəstək mexanizmlərinin inkişafı və təkmilləşdirilməsi təhsil sisteminin keyfiyyətini yüksəltmək üçün mühüm addımdır. Bu mexanizmlərin genişləndirilməsi tədris fəaliyyətinin səmərəliliyini artırmaqla yanaşı, müəllimlərin öz peşəkar bacarıqlarını inkişaf etdirmələrinə də şərait yaradır. Yeni pedaqoji texnologiyaların tətbiqi və tədris yanaşmalarının müasirləşdirilməsi müəllimlərə daha effektli və şagirdlərə daha uyğun tədris metodlarıtətbiq etmək imkanı verir. Metodik dəstəyin inkişafı, eyni zamanda, müəllimlərin innovativ yanaşmalarla tədrisetmə bacarığını artırır, bununla da təhsil müəssisələrində daha yaxşı nəticələr əldə edilir. 

Təhsil islahatları və metodik dəstəyin əlaqəsi 

Təhsil islahatları müasir təhsil tələblərinə uyğunlaşmaq və tədris sistemini daha səmərəli etmək məqsədi daşıyır. Bu islahatların ən vacib hissələrindən biri metodik dəstəyin gücləndirilməsi və təkmilləşdirilməsidir. Təhsil islahatlarının təməlində müəllimlərin tədris bacarıqlarının artırılması, yeni tədris yanaşmalarının tətbiq edilməsi və təhsil prosesində daha çox şəffaflıq və innovasiya tələb olunur. Metodik dəstəyin təhsil islahatları ilə əlaqəsi tədris sisteminin müasirləşdirilməsinə və müəllimlərin fəaliyyətində daha yüksək keyfiyyətin təmin olunmasına yönəlib. Müəllimlərin davamlı peşəkar inkişafı və tədris metodlarının modernləşdirilməsi də bu islahatların uğurlu tətbiqinin əsasını təşkil edir (Quliyeva, 2015). 

Yeni pedaqoji texnologiyaların tətbiqi və tədrisin müasirləşdirilməsi 

Yeni pedaqoji texnologiyaların tətbiqi tədris prosesini daha səmərəli və interaktiv etmək üçün vacibdir. Müasir texnologiyalar təhsil sistemində yeni imkanlar yaradır və şagirdlərin öyrənmə prosesinə daha aktiv qoşulmasına imkan verir. Rəqəmsal təhsil, virtual siniflər, onlayn tədris materialları,tədrisin yeni formatları və daha interaktiv tədris metodları təhsilin keyfiyyətinin artırılmasına xidmət edir. Bu texnologiyaların düzgün tətbiqi müəllimlərin peşəkar inkişafını dəstəkləyir və tədrisin müasirləşdirilməsini təmin edir.

Mənbə: Əsədova A. (2025). Təhsilin keyfiyyətinin artırılmasında metodik dəstəyin əhəmiyyəti. Azərbaycan məktəbi. № 2(711), səh.39–48

Şərhlər

Xəbər lenti

23 iyun, 20:30

"Maarifçi" tələbə-məzun təcrübə proqramının yeni iştirakçıları ilə görüş keçirilib

23 iyun, 17:43

TKTA BDU-da “Keyfiyyətə doğru addım: Akkreditasiya prosesinə hazırlıq” adlı seminar keçirir

23 iyun, 17:29

Jurnalistikanın qabiliyyət imtahanlarına qeydiyyatdan keçənlərin NƏZƏRİNƏ!

23 iyun, 17:19

Leyla Əliyeva məzun günündə iştirak edib - FOTO

23 iyun, 16:54

“Sən bacararsan!” – Kiçik cümlənin yaratdığı böyük dəyişiklik

23 iyun, 16:45

“Müasir metodist” layihəsi çərçivəsində təlimlər davam edir

23 iyun, 15:45

“Ana dilini tədris etmək həm də azərbaycançılıq ideyasını aşılamaqdır” – MÜSAHİBƏ

23 iyun, 15:40

“Azərbaycan məktəbi” jurnalının 2025-ci il üçün 2-ci sayı işıq üzü görüb

23 iyun, 15:17

Rezidenturaya qəbul imtahanında iştirak edəcək namizədlərin NƏZƏRİNƏ!

23 iyun, 15:12

Elnur Nəsibov: Qızların təhsili ilə bağlı layihələr çərçivəsində 350-yə yaxın gənc təqaüd alır

23 iyun, 15:05

Bakıda təmir olunan təhsil müəssisələrinin sayı açıqlanıb

23 iyun, 15:01

Konya Texniki Universitetinin rektoru AzMİU-da olub

23 iyun, 14:30

Geomaqnit qasırğası gözlənilir

23 iyun, 14:20

Hər bir ali məktəb təqaüd proqramı ilə bağlı təşəbbüs göstərə bilər - Nazir

23 iyun, 14:15

Gəncə UGİŞM-in yetirməsi Avropa çempionatında gümüş medal qazanıb

23 iyun, 14:05

Emin Əmrullayev: İctimai təşəbbüslər beynəlxalq reytinqlərdə yüksəlmə üçün vacibdir

23 iyun, 13:50

Nazir: Qızların təhsilinə dəstək ölkənin inkişafı üçün strateji əhəmiyyət daşıyır

23 iyun, 13:26

Bahar Muradova: “Gənc qızların təhsilinə dəstək” layihəsi yüzlərlə gənc üçün yeni imkanlar açır

23 iyun, 12:52

Xaricidə ali təhsil alan 61 nəfər peşə tanınması üzrə imtahandan uğurla keçib

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.