Bütün xəbərlər
15 avqust, 13:19

Müasir təhsil mühitində süni intellekt (AI) və maşın öyrənməsi əsaslı texnologiyaların tətbiqi sürətlə genişlənir. 

Son illərdə təbii dil emalı (NLP) texnologiyaları, xüsusilə də BERT (Bidirectional Encoder Representations from Transformers) və LSTM (Long Short-Term Memory) modelləri xarici dil öyrədilməsində mühüm yeniliklər gətirir.

İngilis dili tədrisində süni intellektin tətbiqi istiqamətində aparılan son araşdırma BERT və LSTM modellərinin birləşməsinin yüksək səmərəliliyini ortaya qoyub. Python proqram təminatı əsasında hazırlanmış vahid platforma tələbə tapşırıqlarını iki mərhələdə emal edir: əvvəlcə BERT modeli mətnin qrammatikasını yoxlayır, daha sonra LSTM modeli esse keyfiyyətini qiymətləndirir.

Tədqiqat nəticələrinə görə, BERT modeli qrammatik səhvlərin aşkarlanmasında 94% dəqiqlik, 92% həssaslıq və ümumilikdə 94% F1 göstəricisinə nail olub. LSTM modeli isə esse qiymətləndirməsində 95% dəqiqlik və 0.09 orta kvadratik xəta (MSE) ilə yüksək nəticə göstərib. Ənənəvi qiymətləndirmə üsulları ilə müqayisədə bu göstəricilər sürət, ardıcıllıq və dəqiqlik baxımından ciddi üstünlüklər təqdim edir.

Platformada tələbə portalı tələbələrə tapşırıqları yükləmək, dərhal qrammatika və esse rəyini almaq, fərdiləşdirilmiş tədris materiallarına çıxış imkanı verir. Müəllim paneli isə tapşırıqları yükləmək, tələbə irəliləyişini izləmək və detallı hesabatlar əldə etmək üçün nəzərdə tutulub. Qiymətləndirmə prosesi qrammatika, mətnin əlaqəliliyi, lüğət ehtiyatı, struktur və mövzu uyğunluğu üzrə beş ballıq Likert şkalasına - iştirakçıların baxışlarını ölçən qapalı psixometrik sorğuya əsaslanır.

Sistem dizaynında məlumat axınının ardıcıllığı, formatların standartlaşdırılması, gecikmənin minimuma endirilməsi və səhv emal mexanizmlərinin gücləndirilməsi kimi texniki həllər tətbiq olunub. 

Araşdırma müəllifləri hesab edirlər ki, BERT-LSTM əsaslı platforma tələbələrə dərhal və fərdiləşdirilmiş rəy təqdim etməklə onların dərs nailiyyətlərini yüksəldə bilər. Gələcəkdə bu texnologiyanın tətbiq sahəsini yalnız qrammatika və esse yoxlaması ilə məhdudlaşdırmayaraq lüğət öyrənilməsi, oxu-anlama bacarıqları və multimodal tapşırıqlar (audio və video esse) kimi istiqamətlər üzrə genişləndirmək planlaşdırılır. Bu isə fərdi ehtiyaclara uyğunlaşdırılmış dinamik öyrənmə mühitlərinin yaradılmasına şərait yaradacaq.

Alidə Məmmədova,

III “Maarifçi” tələbə-məzun təcrübə proqramının iştirakçısı

 

Şərhlər

Xəbər lenti

13 sentyabr, 15:22

Yeni tədris ilinin ilk dərsi bu mövzuya həsr olunacaq

13 sentyabr, 13:30

Uşaq evi sosial xidmət müəssisələrində 33 uşaq birinci sinfə başlayır

12 sentyabr, 21:12

Siniflər hansı meyarlara əsasən komplektləşdirilir? – AÇIQLAMA

12 sentyabr, 18:33

BDU-da bəzi ixtisaslarda dərslər 4 gün olacaq - Rəsmi

12 sentyabr, 18:00

"2025-2026-cı tədris ili: yeniliklər və hədəflər" mövzusunda tədbir keçirilib

12 sentyabr, 17:56

Eşqi Bağırov: Olimpiada və müsabiqələrdə iştirak edən şagirdlərin sayı artıb

12 sentyabr, 17:52

“Yenilənən məktəblər”: Zərdab rayonu Dəli Quşçu kənd tam orta məktəbi – FOTOLAR

12 sentyabr, 17:48

Naxçıvanda peşə təhsili müəssisələrinə 700 yerlik qəbul planı tərtib olunub

12 sentyabr, 17:40

Bəzi regionlarda müəllimlərin dərs yükünün 24 saatı keçməməsi tələbi var? – AÇIQLAMA

12 sentyabr, 17:37

Naxçıvanda 30 məktəbin bütün məzunları tələbə adını qazanıb

12 sentyabr, 17:34

Buraxılış və Azərbaycan dili imtahanının nəticələri elan olunub

12 sentyabr, 17:20

Mingəçevir Dövlət Universitetində “Oriyentasiya günü” keçirilib

12 sentyabr, 17:10

Yeni tədris ilində daha 16 məktəb istifadəyə veriləcək

12 sentyabr, 16:33

Naxçıvanda məktəbəqədər təhsil müəssisələrində monitorinqlər aparılıb

12 sentyabr, 15:25

Naxçıvanda 22 müəllimin əmək müqaviləsinə xitam verilib 

12 sentyabr, 15:19

Peşə təmayüllü siniflərin qrup rəhbərləri üçün təlimlər başlayıb

12 sentyabr, 15:17

Naxçıvanda məktəbdənkənar təhsil müəssisələri şəbəkəsi optimallaşdırılır 

12 sentyabr, 14:56

PIRLS 2026-ya doğru: bu tədqiqatın təhsil sistemlərinə töhfələri

12 sentyabr, 14:11

Nazirin müşaviri: Sinif sıxlığı şagirdlərin öyrənməsinə mənfi təsir etməyib

12 sentyabr, 14:10

Kafi və yaxşı qiymətləndirilən dərs sayı artıb

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.