Xəbər lenti

16 avqust, 11:07

MİQ üzrə müsabiqənin müsahibə mərhələsinə start verilir 

15 avqust, 23:17

Gəncə məktəbliləri "AROVC 2025" yarışının qalibi olublar

15 avqust, 18:59

ADNSU ilə Çin universitetləri arasında təhsil və elm sahəsində əməkdaşlıq müzakirə edilib

15 avqust, 18:16

Peşə təhsili üzrə boş qalan plan yerlərinə tələbə qəbulunun vaxtı açıqlandı 

15 avqust, 18:10

Peşə təhsili müəssisələrinə qəbul imtahanının nəticələri AÇIQLANDI 

15 avqust, 17:16

Yerdəyişmə imtahanla aparılan lisey və gimnaziyalara qəbul başlayır

15 avqust, 17:02

SDU ilə Bayburt Universiteti arasında əməkdaşlıq qurulur

15 avqust, 16:57

“Mərkəzi Asiya+ Akselerasiya” proqramı çərçivəsində “bootcamp” keçirilir

15 avqust, 16:40

Stenford araşdırması: Müəllimlər süni intellektə “tədris tərəfdaşı” kimi baxırlar

15 avqust, 16:21

Tələbələr sahibkara çevrilirlər – Qəbələdə başlayan layihə Bakıda davam edəcək

15 avqust, 15:36

Təhsilə ayrılan investisiya açıqlanıb

15 avqust, 14:54

Hansı universitetlər müəllimlik ixtisaslarına qəbulu dayandırdı? 

15 avqust, 14:50

Ən bahalı universitetlərimiz: illik təhsil haqqı nə qədərdir? – SİYAHI

15 avqust, 14:11

Ali məktəblərdə pedaqoji ixtisasların təhsil haqları nə qədər artıb? – ARAŞDIRMA

15 avqust, 14:02

Gəncədə beynəlxalq şahmat festivalı keçiriləcək

15 avqust, 13:35

Türkiyə III yerdə: 25 DP iştirakçısı təhsil üçün bu ölkəni seçib

15 avqust, 13:19

İngilis dili tədrisində yeni mərhələ: BERT-LSTM platforması

15 avqust, 13:10

Bu universitet illik təhsil haqlarını artırmayıb

15 avqust, 12:53

14 gənc Çində DP çərçivəsində təhsil alacaq

15 avqust, 12:46

Sabahın hava proqnozu açıqlanıb

Pedaqoji yazılar

Daha çox göstər
Stenford araşdırması: Müəllimlər süni intellektə “tədris tərəfdaşı” kimi baxırlar
15 avqust, 16:40

Stenford araşdırması: Müəllimlər süni intellektə “tədris tərəfdaşı” kimi baxırlar

ABŞ-də 9 min müəllim arasında keçirilən araşdırma göstərir ki, süni intellekt platformalarından mütəmadi istifadə edən pedaqoqlar getdikcə daha çox müəllim yönümlü məhsuldarlıq alətlərinə — dərs planlaşdırma və qiymətləndirmə kimi tapşırıqları dəstəkləyən funksiyalara üstünlük verirlər.Stenford Universitetinin tədqiqatçıları “SchoolAI” platformasının istifadə qeydlərini təhlil edərək müəyyən ediblər ki, daimi istifadəçilər şagirdlərə yönəlmiş “chatbot”lardan çox müəllimlərin işini asanlaşdıran alətlərə üstünlük verirlər. Bu, müəllimin təcrübəsini və peşəkar qərarvermə qabiliyyətini qoruyan “insan nəzarətində” yanaşmanı əks etdirir.Araşdırma “SchoolAI” platformasına qoşulan müəllimlərin 90 günlük istifadə vəziyyətini müəyyən edib. Nəticədə məlum olub ki, istifadəçilərin 16%-i platformadan yalnız bir dəfə yararlanıb, 43%-i qısamüddətli istifadəçi olub, 41%-i isə 8–49 gün ərzində platformaya daxil olaraq “daimi istifadəçi” kateqoriyasına daxil edilib, cəmi 1%-i isə 50 və ya daha çox gün ərzində daxil olan “güclü istifadəçilər” olub.Maraqlıdır ki, “güclü istifadəçilər” platformaya daxil olduğu vaxtdan zamanlarının 80%-dən çoxunu dərs planı generatorları, qiymətləndirmə köməkçiləri və müəllim “chatbot”larına ayırıb. “Yüngül istifadəçilər” isə daha çox şagirdlər üçün nəzərdə tutulmuş “chatbot”larla işləyiblər.Tədqiqat həmçinin göstərib ki, müəllimlərin əksəriyyəti bu alətlərdən günün səhər saatlarında istifadə edir. Bu da onların dərsə başlamazdan öncə materialları hazırlamaq və ideyalar toplamaq üçün AI-dan faydalandıqlarını göstərir.Stenford Universitetinin Təhsil üçün Generativ Süni İntellekt Mərkəzinin direktoru Kris Agnyu bildirib ki, bu tendensiya süni intellektin müəllimlər üçün “tədris tərəfdaşı” rolunu gücləndirdiyini göstərir: “Müəllim AI-nin verdiyi nəticələri öz təcrübəsinə əsaslanaraq süzgəcdən keçirir və dərs prosesinə uyğunlaşdırır. Bu, şagirdlərə birbaşa təsir edən, onların formalaşmaqda olan bacarıq və mühakiməsinə müdaxilə edən alətlərdən daha sağlam yanaşmadır.”Tədqiqatın növbəti mərhələsində müəllim–AI qarşılıqlı əlaqələrinin məzmunu və şagirdlərin bu platforma ilə işləmə nümunələri ayrıca araşdırılacaq.Alidə Məmmədova,III “Maarifçi” tələbə-məzun təcrübə proqramının iştirakçısı

Bakı Dövlət Peşə Təhsil Mərkəzində müdavimlərə görüş keçirilib

Yüklənir

Bakı Dövlət Peşə Təhsil Mərkəzində müdavimlərə görüş keçirilib

Azərbaycan Respublikasının işğaldan azad edilmiş ərazilərinə Böyük Qayıdışa dair I Dövlət Proqramı” çərçivəsində Texnika və ...

15 avqust, 12:41
“AZERBAIJAN ROV CHALLENGE 2025” YARIŞI BAŞLADI

Yüklənir

“AZERBAIJAN ROV CHALLENGE 2025” YARIŞI BAŞLADI

Azerbaijan ROV Challenge 2025” yarışı başladı.

14 avqust, 18:48
Orta ixtisas təhsili müəssisələrinə qeydiyyat başladı

Yüklənir

Orta ixtisas təhsili müəssisələrinə qeydiyyat başladı

14 avqust, 15:05
NÜFUZLU UNİVERSİTETLƏRDƏ TƏHSİL ALACAQ GƏNCLƏR

Yüklənir

NÜFUZLU UNİVERSİTETLƏRDƏ TƏHSİL ALACAQ GƏNCLƏR

Harvard, Stanford, Oksford kimi nüfuzlu universitetlərdə təhsil alacaq gənclərlə görüş. Azərbaycan Dövlət Neft və Sənaye ...

14 avqust, 13:19

Populyar xəbərlər

Sertifikatlaşdırmanın müsahibə mərhələsinin vaxtı açıqlandı
30 iyul, 15:57

Sertifikatlaşdırmanın müsahibə mərhələsinin vaxtı açıqlandı

“2022-ci ildən keçirilən sertifikatlaşdırma prosesində 64 901 müəllim iştirak edib. Sertifikatlaşdırmadan keçmiş 17 426 təhsilverənin vəzifə maaşına 35 faiz, 38 084 təhsilverənin vəzifə maaşına isə 10 faiz artım tətbiq olunub”. “Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, bu fikirləri bu gün təşkil edilmiş brifinqdə Məktəbəqədər və Ümumi Təhsil üzrə Dövlət Agentliyinin Ümumi təhsilin təşkili şöbəsinin müdir müavini Nurlan İsmayılbəyli səsləndirib. O qeyd edib ki, 2025-ci ildə keçirilmiş sertifikatlaşdırılma imtahanında 21 000-ə yaxın kimya, biologiya, fizika, coğrafiya, informatika, eyni zamanda ibtidai sinif, Azərbaycan dili və ədəbiyyat, riyaziyyat və xarici dil (ingilis dili, rus dili, Azərbaycan dili (rus bölməsi), alman dili, fransız dili və s.) müəllimi iştirak edib. Test imtahan mərhələsində 6600 təhsilverən 51 bal və daha yuxarı, 11318 təhsilverən isə 30 bal və daha yuxarı nəticə göstərib:“Sertifikatlaşdırma prosesinin növbəti mərhələsi, yəni müsahibə mərhələsinə artıq avqust ayının sonlarından başlayırıq. İlk növbədə təkrar sertifikatlaşdırma prosesinin test imtahanı mərhələsində uğur qazanan müəllimlər üçün müsahibələr təşkil olunacaq. Təkrar sertifikatlaşdırma üzrə 1400-dən artıq müəllimin müsahibə mərhələsində iştirakı nəzərdə tutulub”.

Qəzetin PDF arxivi

Daha çox göstər
10 avqust 2025-ci il, №29 (9135)
11 avqust, 10:04

10 avqust 2025-ci il, №29 (9135)

2 avqust 2025-ci il, №28 (9134)
4 avqust, 10:08

2 avqust 2025-ci il, №28 (9134)

26 iyul 2025-ci il, №27 (9133)
28 iyul, 10:12

26 iyul 2025-ci il, №27 (9133)

19 iyul 2025-ci il, №26 (9132)
21 iyul, 10:07

19 iyul 2025-ci il, №26 (9132)

12 iyul 2025-ci il, №25 (9131)
14 iyul, 09:53

12 iyul 2025-ci il, №25 (9131)

07 iyul 2025-ci il, №24 (9130)
7 iyul, 10:49

07 iyul 2025-ci il, №24 (9130)

26 iyun 2025-ci il, №23 (9129)
30 iyun, 10:35

26 iyun 2025-ci il, №23 (9129)

21 iyun 2025-ci il, №22 (9128)
21 iyun, 09:43

21 iyun 2025-ci il, №22 (9128)

15 iyun 2025-ci il, №21 (9127)
17 iyun, 09:43

15 iyun 2025-ci il, №21 (9127)

Transliterasiya olunmuş "Məktəb" jurnalı
11 iyun, 16:51

Transliterasiya olunmuş "Məktəb" jurnalı

6 iyun 2025-ci il, №20 (9126)
10 iyun, 09:53

6 iyun 2025-ci il, №20 (9126)

31 may 2025-ci il, №19 (9125)
2 iyun, 10:34

31 may 2025-ci il, №19 (9125)

24 may 2025-ci il, №18 (9124)
26 may, 10:29

24 may 2025-ci il, №18 (9124)

17 may 2025-ci il, №17 (9123)
19 may, 10:18

17 may 2025-ci il, №17 (9123)

9 may 2025-ci il, №16 (9122)
12 may, 10:07

9 may 2025-ci il, №16 (9122)

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.