Bütün xəbərlər
17 oktyabr, 16:58

Uşağın ev tapşırığına qarşı çıxmasını qınamaq çətindir. Axı, o, artıq məktəbdə uzun bir gün keçirib, dərsdən sonra müxtəlif məşğələlərə qatılıb və indi axşam saatlarında qarşısında tapşırıq yığını var. Şagirdlər kimi valideynlər üçün də bu, günün sevimli vaxtı deyil.

Hərçənd ev tapşırığına qarşı mənfi yanaşma geniş yayılsa da, demək olar ki, bu, uşaqların müstəqil işləmək bacarığının formalaşmasında mühüm rol oynayır. Düzgün planlaşdırılmış tapşırıqlar sinifdə öyrənilən biliklərin daha dərindən mənimsənilməsinə kömək edir. Hətta sadə iş vərəqləri belə uşaqlarda nizam-intizam və əsas bacarıqları möhkəmləndirə bilər. Ev tapşırığı həm də dözümlülüyün və məsuliyyətin gündəlik sınağıdır.

Birgə mühitdə tapşırıq yerinə yetirmək

Harvard Universitetinin araşdırmasına görə, 13 yaşa qədər uşaqlar üçün ev tapşırığını yataq otağında təkbaşına deyil, ailənin birgə olduğu məkanda, məsələn, yemək və ya mətbəx masasında yerinə yetirməsi tövsiyə olunur. Bu, uşağın özünü tənha hiss etməsinin qarşısını alır və diqqəti artırır.

Valideynin rolu: “Layihə meneceri”

Valideynlər ev tapşırığı prosesində sadəcə müşahidəçi olmamalıdırlar. Onlar uşağı motivasiya edən, planlaşdırmaya kömək edən, diqqətin yayılmasının qarşısını alan “layihə meneceri” rolunu oynaya bilərlər. Bu, uşağa məsuliyyət hissini və iş prosesini idarə etməyi öyrədir.

Tapşırıqdan öncə uşağa portfelini açıb nələri etməli olduğunu sadalamaq və “Bitdi/Ediləcək” siyahısı hazırlamaq məsləhətdir. Bu yanaşma həm motivasiyanı artırır, həm də qarşıda hansı işlərin olduğunu aydın göstərir.

Tapşırıqları uşağın seçiminə uyğun planlamaq

Uşağa tapşırıqları öz seçdiyi ardıcıllıqla yerinə yetirməyə icazə vermək ona prosesi idarəetmə və öz iş tərzini anlama imkanı yaradır. Bu da stresi azaldır və diqqəti artırır.

Taymerdən istifadə və müsbət reaksiya

Tapşırıqları yerinə yetirərkən taymerdən istifadə diqqəti cəmləməyə və problemi müstəqil həll etmə bacarığını inkişaf etdirməyə kömək edir. Uşaq təxmini müddəti özü müəyyən edir və həmin vaxt ərzində fasiləsiz işləyir. Hər tapşırıq bitdikdən sonra “Afərin, bu işi də bitirdin və çox yaxşı alındı!” kimi ifadələrlə müsbət reaksiya uşağın motivasiyasını gücləndirir.

Şərhlər

Xəbər lenti

17 oktyabr, 17:43

ADPU-da “Erkən nikaha son” mövzusunda görüş keçirilib

17 oktyabr, 17:34

MDU OSTİM Texniki Universiteti ilə birgə laboratoriyalar yaradacaq

17 oktyabr, 17:27

Təqaüd proqramlarının iştirakçıları üçün ingilis dili təlimi keçirilib

17 oktyabr, 17:09

Türk dünyasının ilk riyaziyyat olimpiadasına qeydiyyat başladı

17 oktyabr, 17:01

Mədəniyyət və Elm və Təhsil nazirliklərinin birgə işçi qrupunun növbəti görüşü keçirilib

17 oktyabr, 15:50

Müəllimləri sənaye bilikləri ilə yeniləməyə çalışmaq bizi həmişə geridə saxlayacaq – Andreas Şleyxer

17 oktyabr, 15:33

Azərbaycanda ali təhsilin müddəti azaldıla bilərmi?

17 oktyabr, 15:17
17 oktyabr, 15:13

ADPU-nun yeni oxu zalı açılıb

17 oktyabr, 14:38

NDU-da elmi-praktik konfrans keçirilib

17 oktyabr, 14:34

BSU-nun ixtisaslarının əmək bazarına uyğunluğu müzakirə edilib

17 oktyabr, 14:30

Monitorinq mütəxəssisləri üçün təlim təşkil olunub

17 oktyabr, 14:27

Qəbələdə peşə məktəbinin tələbələri təlim dərslərində iştirak ediblər

17 oktyabr, 14:07

Elon Mask məni ruhlandırdı Tələbələrimiz dünyanın ən yaxşıları sırasında

17 oktyabr, 13:57

Dərslə tam vəhdətdə olmaq vəziyyəti

17 oktyabr, 13:43

İnnovativ tədris yanaşmalarını özündə birləşdirən HP IDEA təlimləri davam edir

17 oktyabr, 13:39

AzMİU-da “Tarix Yazan 44 Gün” adlı rəsm sərgisi keçirilib

17 oktyabr, 13:35

ETN vətəndaş müraciətlərinin statistikasını açıqlayıb

17 oktyabr, 12:21

UNEC-də narkomaniyaya qarşı maarifləndirici tədbir keçirilib

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.