Bütün xəbərlər
11 fevral, 18:55

İqtisadi Əməkdaşlıq və İnkişaf Təşkilatının (OECD) 2025-ci ildə təhsildə formalaşan trendlərə dair yayımlanan “Trends Shaping Education 2025” hesabatı təhsilin gələcəyini dəyişdirəcək texnoloji irəliləyişləri və qarşıya çıxacaq sosial, iqtisadi və ekoloji çağırışları təqdim edib.

“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, hesabatda süni intellekt, virtual reallıq kimi texnologiyaların tədris və öyrənməyə təsiri qeyd olunur və davamlı inkişaf məqsədlərinə çatmaq üçün təhsil sistemlərinin üzləşəcəyi problemlər və fürsətlərdən bəhs edilir. 

OECD-nin təhsil və bacarıqlar üzrə direktoru Andreas Şleyxer texnoloji irəliləyişlərin iqlim dəyişikliyi və pandemiya kimi məsələlərlə birgə təhsil sistemləri üzərində yaratdığı qeyri-müəyyənliyi vurğulayıb. O, texnologiyanın və süni intellektin təhsilin gələcəyinə ciddi təsir göstərəcəyini və bu dəyişikliklərin insan mərkəzli qalmaqla həyata keçirilməsi lazım olduğunu qeyd edib. Şleyxer həmçinin gələcək təhsil sistemlərinin ömürboyu öyrənməni təşviq etməli və insanlar üçün lazım olan bacarıqları inkişaf etdirməli olduğunu bildirib. 

Hesabatda təhsilin qlobal problemlərə, xüsusilə iqlim dəyişikliyi və davamlı iqtisadiyyatın idarəedilməsinə necə töhfə verə biləcəyi məsələsi də diqqətə alınır. OECD təhsil sistemlərinin insanlara davamlı gələcək üçün bacarıqlar qazandırmaqla yanaşı, sosial dəyişikliklərə də hazırlıqlı olmalarını təmin etməli olduğunu vurğulayır. Bu kontekstdə süni intellektin təhsildəki roluna dair ehtiyatlı yanaşmalar da irəli sürülür. Məsələn, texnologiyanın sosial bərabərliyi artırmaq yox, daha da möhkəmləndirmək potensialı olduğu qeyd edilir. 

OECD-nin hesabatı təhsil sahəsindəki texnoloji dəyişikliklərin və sosial ehtiyacların qarşılanması üçün sistemli və strateji yanaşmaların əhəmiyyətini vurğulayır. Təhsil sektorunun gələcəkdə daha çevik, dayanıqlı və bərabər imkanlar təqdim edəcək şəkildə formalaşması üçün genişmiqyaslı əməkdaşlıq və yenilikçi tədris yanaşmalarının zəruriliyini ortaya qoyur. 

Mənbə: https://www.oecd.org/en/publications/trends-shaping-education-2025_ee6587fd-en.html

Şərhlər

Xəbər lenti

23 mart, 16:03

İsmayıllıda şagirdin məktəbdə xəsarət almasına aydınlıq gətirilib

23 mart, 14:58

Ekoloji problemlərin həllinə töhfə - Şəki məktəblilərinin uğuru

23 mart, 11:23

"Novruz-2025" düşərgəsi təşkil edilib

23 mart, 11:00

Alimlərin fəaliyyəti: Elmi dərəcə və ad almaq kifayətdirmi?

23 mart, 09:20

“Müəllim uşağın qəlbinə gözəl insani duyğuların toxumunu səpməyi bacarmalıdır”

22 mart, 20:00

Türkiyədə süni intellekt əsaslı fərdiləşdirilmiş öyrənmə sistemi işə salınıb

22 mart, 18:28

Cənubi Avstraliyada telefon qadağası şagird davranışlarını yaxşılaşdırıb

22 mart, 16:25

Hakaton modelinin yeni formatları üzərində işin aparılması planlaşdırılır

21 mart, 17:00

Valideynlərin rəyi məktəbin reytinqinin formalaşmasında rol oynayacaq

21 mart, 13:15

Elektron gündəliklərin yaradılması planlaşdırılır

21 mart, 11:57

“Atam mükafatının hamısını fəhlələrə paylanılmasını tapşırmışdı” – Səməd Vurğun xatirələrdə

20 mart, 14:37

BSU-nun rektoru Qubada məktəblilərlə görüşüb

20 mart, 10:00

Bu gün Azərbaycana bahar fəsli daxil olur

20 mart, 08:22

Novruz bayramı - milli kimliyimizin və ümumbəşəri dəyərlərin rəmzi

19 mart, 17:34

MİQ-də iştirak edə biləcək qeyri-pedaqoji ixtisaslar bəlli olub - SİYAHI

19 mart, 16:45

Bayramdan sonra ilk dərs gününün vaxtı açıqlanıb

19 mart, 16:41

“Məktəblilərarası Milli Hakaton - 2025” müsabiqəsinin ilkin mərhələsinin müddəti uzadılıb

19 mart, 14:54

Beynəlxalq Təhsil İcmalı – Mart 2025

19 mart, 14:43

Tələbələr internetdən güzəştlə istifadə edəcəklər

19 mart, 14:38

Nilüfər Rəhimova: Hakaton şagirdlərin əmək bazarının tələblərinə uyğunlaşmasına şərait yaradır – MÜSAHİBƏ

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.