Bütün xəbərlər
11 fevral, 18:55

İqtisadi Əməkdaşlıq və İnkişaf Təşkilatının (OECD) 2025-ci ildə təhsildə formalaşan trendlərə dair yayımlanan “Trends Shaping Education 2025” hesabatı təhsilin gələcəyini dəyişdirəcək texnoloji irəliləyişləri və qarşıya çıxacaq sosial, iqtisadi və ekoloji çağırışları təqdim edib.

“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, hesabatda süni intellekt, virtual reallıq kimi texnologiyaların tədris və öyrənməyə təsiri qeyd olunur və davamlı inkişaf məqsədlərinə çatmaq üçün təhsil sistemlərinin üzləşəcəyi problemlər və fürsətlərdən bəhs edilir. 

OECD-nin təhsil və bacarıqlar üzrə direktoru Andreas Şleyxer texnoloji irəliləyişlərin iqlim dəyişikliyi və pandemiya kimi məsələlərlə birgə təhsil sistemləri üzərində yaratdığı qeyri-müəyyənliyi vurğulayıb. O, texnologiyanın və süni intellektin təhsilin gələcəyinə ciddi təsir göstərəcəyini və bu dəyişikliklərin insan mərkəzli qalmaqla həyata keçirilməsi lazım olduğunu qeyd edib. Şleyxer həmçinin gələcək təhsil sistemlərinin ömürboyu öyrənməni təşviq etməli və insanlar üçün lazım olan bacarıqları inkişaf etdirməli olduğunu bildirib. 

Hesabatda təhsilin qlobal problemlərə, xüsusilə iqlim dəyişikliyi və davamlı iqtisadiyyatın idarəedilməsinə necə töhfə verə biləcəyi məsələsi də diqqətə alınır. OECD təhsil sistemlərinin insanlara davamlı gələcək üçün bacarıqlar qazandırmaqla yanaşı, sosial dəyişikliklərə də hazırlıqlı olmalarını təmin etməli olduğunu vurğulayır. Bu kontekstdə süni intellektin təhsildəki roluna dair ehtiyatlı yanaşmalar da irəli sürülür. Məsələn, texnologiyanın sosial bərabərliyi artırmaq yox, daha da möhkəmləndirmək potensialı olduğu qeyd edilir. 

OECD-nin hesabatı təhsil sahəsindəki texnoloji dəyişikliklərin və sosial ehtiyacların qarşılanması üçün sistemli və strateji yanaşmaların əhəmiyyətini vurğulayır. Təhsil sektorunun gələcəkdə daha çevik, dayanıqlı və bərabər imkanlar təqdim edəcək şəkildə formalaşması üçün genişmiqyaslı əməkdaşlıq və yenilikçi tədris yanaşmalarının zəruriliyini ortaya qoyur. 

Mənbə: https://www.oecd.org/en/publications/trends-shaping-education-2025_ee6587fd-en.html

Şərhlər

Xəbər lenti

17 iyun, 22:12

Nazir: Ali təhsil müəssisələrimizin “THE Impact 2025”dəki nəticələri ürəkaçandır

17 iyun, 21:00

“Qlobal Dayanıqlı İnkişaf Konqresi”ndə elm və təhsil sahəsində Azərbaycan təcrübəsi paylaşılıb

17 iyun, 20:24

Mətin Kərimli: Müəllim və direktorlarda liderlik xüsusiyyətləri olmalıdır

17 iyun, 20:22

Sertifikatlaşdırmadan keçən müəllimlərin dərs yükü nə qədər artırılıb?

17 iyun, 18:22

STEAM’ool olimpiadasının final mərhələsinin qalibləri elan olunub

17 iyun, 18:01

“Finala çıxacağıma inanmırdılar” – RFO qalibləri danışırlar

17 iyun, 17:50

ADNSU-da “Materialşünaslıq elmi və texnologiyası” mövzusunda seminar keçirilib

17 iyun, 17:50

Təhsildə fasilə olmur, o sadəcə formasını dəyişir

17 iyun, 17:49

Təhsildə liderliyə gedən yol – REPORTAJ

17 iyun, 17:39

“Azercell Cup 2025” müsabiqəsinin qalibləri elan olundu

17 iyun, 17:38

Qubada "Nə? Harada? Nə zaman" oyunu üzrə açıq kubok keçirilib

17 iyun, 17:32

ADA ilə BOC arasında Anlaşma Memorandumu imzalanıb

17 iyun, 17:13

“BilBacar”da fərqlənən rayonlar və məktəblər açıqlandı – MÜSAHİBƏ

17 iyun, 17:05

Nazir müavini Türkiyənin Milli Təhsil Nazirliyinin nümayəndə heyəti ilə görüşüb

17 iyun, 17:00

Əldə olunan uğurlu nəticə əzm və məqsədyönlü çalışmanın nəticəsidir

17 iyun, 16:24

Metin Yener: Türkiyə universitetləri NDU ilə birgə proqramlar hazırlaya bilər 

17 iyun, 16:24

Texnologiya bizi idarə etməsin, biz onu idarə edək

17 iyun, 15:56

Nazir müavini: Təhsilin məqsədi şagirdləri savadlı, yaradıcı və kompetent cəmiyyət üzvü kimi yetişdirməkdir

17 iyun, 15:53

Nəzakət Mehdiyeva: Sertifikasiya imtahanına asan suallar salınması təsadüfi deyil

17 iyun, 15:50

Azərbaycan və Türkiyə arasında peşə təhsili sahəsində əməkdaşlığa dair görüş keçirilib

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.