
“Keyfiyyət monitorinqləri çərçivəsində aparılan dərs dinləmələri zamanı planlaşdırma mərhələsində bir sıra sistemli problemlər ilə yanaşı, müsbət dinamikanı da qeyd etmək lazımdır”.
“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, bu fikirləri bu gün təşkil edilən 2025–2026-cı tədris ili: yeniliklər və hədəflər” adlı tədbirdə Təhsil İnstitutunun direktoru səlahiyyətlərini müvəqqəti icra edən, elm və təhsil nazirinin müşaviri Elnur Əliyev səsləndirib.
O qeyd edib ki, təlim nəticələrinin artıq məzmun standartlarına uyğun müəyyən olunması müşahidə olunur:
“Kafi və yaxşı qiymətləndirilən dərs sayı artıb. Müəllimlərin planlaşdırmada daha məqsədyönlü yanaşmaya keçilib. Tədrisin keyfiyyətində müsbət dəyişikliklərin olduğunu göstərir. Bu istiqamətdə aparılan monitorinqlər, təlimlər və sistemli dəstək tədbirləri keyfiyyətin davamlı yüksəlməsinə xidmət edir”.
Digər xəbərlər
Digər xəbərlər tapılmadı



Qəzetimizə abunəlik
"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

Bölmələrimiz
2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.
Şərhlər