
“Son iki ildə aparılan monitorinqlərin statistik nəticələri göstərir ki, sinif sıxlığı şagirdlərin öyrənməsinə mənfi təsir etmir”.
“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, bu fikirləri bu gün keçirilən “2025–2026-cı tədris ili: yeniliklər və hədəflər” adlı tədbirdə Təhsil İnstitutunun direktoru səlahiyyətlərini müvəqqəti icra edən, elm və təhsil nazirinin müşaviri Elnur Əliyev səsləndirib.
O bildirib ki, şagird sayı 40-dan yuxarı olan hallarda, bu, müəyyən mənada aşağıdır, lakin 30-35 şagird sayı olan siniflərin göstəriciləri ortalamada daha yaxşıdır:
“Biz demirik ki, siniflərdə şagird sayı az olsa, nəticələr azalacaq və ya tərsinə. Demək istədiyimiz budur ki, şagird sıxlığı öyrənməyə təsir edən amil kimi görünmür. Belə bir iddia var ki, sinifdə şagird sayı çox olduğu üçün nəticələr zəifdir, lakin görürük ki, müəllimin bacarığı sinfin nəticəsinə daha çox təsir edir”.
Digər xəbərlər
Digər xəbərlər tapılmadı



Qəzetimizə abunəlik
"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

Bölmələrimiz
2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.
Şərhlər