Bütün xəbərlər
4 fevral, 16:36

“Post-it” kağızları ilk baxışda sadə ofis ləvazimatı kimi görünsə də, tədris prosesində innovativ və interaktiv metod kimi istifadə edilir. “Post-it” pedaqogikası öyrənməni vizuallaşdıran, yaradıcı düşüncəni inkişaf etdirən və aktiv iştirakçılığı təşviq edən yanaşmadır.

Son illərdə ali təhsildə texnologiyanın rolu geniş müzakirə mövzusuna çevrilib. Pandemiya dövründə onlayn tədris alətlərinin istifadəsi zərurətə çevrilsə də, bəzi müəllimlər tələbələrin diqqətini yayındırdığı üçün texnologiyadan uzaqlaşmağa üstünlük verirlər. 

İngilis dili professoru Keyt Nesbit rəqəmsal vasitələrə həddindən artıq etibar etməyin dərs zamanı öyrənənlərin sinif mühitindən uzaqlaşmasına səbəb ola biləcəyini qeyd edir. O, öyrənənlərin diqqətini cəmləmək və dərsə daha aktiv qoşulmalarını təmin etmək üçün aşağı texnologiyalı alternativlər axtarmağa başlayıb. Belə vasitələrdən biri də “Post-it” qeydləridir. 

Nesbit və psixologiya professoru Erik Emons “Post-it” qeydlərindən istifadə edərək dərs prosesini daha interaktiv və maraqlı etməyin bir neçə üsulunu təklif edirlər: 

  • Yazı yazmağın qarşısında duran əngəlləri qaldırmaq: Tələbə və şagirdlər mövzuyla bağlı fikirlərini “Post-it” kağızlarında yazır və onları qruplaşdıraraq çevik bir plan hazırlayırlar. 

  • Plakat sessiyalarında rəy bildirmək: Tələbə və şagirdlər bir-birinin təqdimatlarına “Post-it” vasitəsilə şərhlər yazır. 

  • Səssiz diskussiya metodu: Hər kəs cavabını yazıb lövhəyə yapışdırır və müəllim bu qeydləri müzakirəyə açır. 

  • Anlayış səviyyəsini yoxlamaq: Tələbə və şagirdlər mövzunu nə qədər yaxşı başa düşdüklərini “Post-it” qeydləri ilə vizual şəkildə göstərirlər. 

  • Emosional oxu təhlili: Bir məqalə və ya kitab oxuyarkən öyrənənlər ən çox təsirləndikləri hissələri qeyd edib lövhədə paylaşırlar. 

  • Testə hazırlıq oyunu: Kurs anlayışları “Post-it”lərdə yazılır və tələbələr bir-birinə suallar verərək öz anlayışlarını tapmağa çalışırlar. 

Bu metodlar tələbələrin aktiv iştirakını təşviq edir, onların bir-biri ilə ünsiyyətini artırır və sinifdə texnologiyadan asılılığı minimuma endirir. “Post-it” qeydləri kimi sadə vasitələrlə interaktiv və məhsuldar tədris mühiti yaratmaq mümkündür. 

Mənbə: https://www.insidehighered.com/opinion/career-advice/teaching/2025/01/31/post-it-terrific-low-tech-teaching-tool-opinion 

Şərhlər

Xəbər lenti

17 iyun, 22:12

Nazir: Ali təhsil müəssisələrimizin “THE Impact 2025”dəki nəticələri ürəkaçandır

17 iyun, 21:00

“Qlobal Dayanıqlı İnkişaf Konqresi”ndə elm və təhsil sahəsində Azərbaycan təcrübəsi paylaşılıb

17 iyun, 20:24

Mətin Kərimli: Müəllim və direktorlarda liderlik xüsusiyyətləri olmalıdır

17 iyun, 20:22

Sertifikatlaşdırmadan keçən müəllimlərin dərs yükü nə qədər artırılıb?

17 iyun, 18:22

STEAM’ool olimpiadasının final mərhələsinin qalibləri elan olunub

17 iyun, 18:01

“Finala çıxacağıma inanmırdılar” – RFO qalibləri danışırlar

17 iyun, 17:50

ADNSU-da “Materialşünaslıq elmi və texnologiyası” mövzusunda seminar keçirilib

17 iyun, 17:50

Təhsildə fasilə olmur, o sadəcə formasını dəyişir

17 iyun, 17:49

Təhsildə liderliyə gedən yol – REPORTAJ

17 iyun, 17:39

“Azercell Cup 2025” müsabiqəsinin qalibləri elan olundu

17 iyun, 17:38

Qubada "Nə? Harada? Nə zaman" oyunu üzrə açıq kubok keçirilib

17 iyun, 17:32

ADA ilə BOC arasında Anlaşma Memorandumu imzalanıb

17 iyun, 17:13

“BilBacar”da fərqlənən rayonlar və məktəblər açıqlandı – MÜSAHİBƏ

17 iyun, 17:05

Nazir müavini Türkiyənin Milli Təhsil Nazirliyinin nümayəndə heyəti ilə görüşüb

17 iyun, 17:00

Əldə olunan uğurlu nəticə əzm və məqsədyönlü çalışmanın nəticəsidir

17 iyun, 16:24

Metin Yener: Türkiyə universitetləri NDU ilə birgə proqramlar hazırlaya bilər 

17 iyun, 16:24

Texnologiya bizi idarə etməsin, biz onu idarə edək

17 iyun, 15:56

Nazir müavini: Təhsilin məqsədi şagirdləri savadlı, yaradıcı və kompetent cəmiyyət üzvü kimi yetişdirməkdir

17 iyun, 15:53

Nəzakət Mehdiyeva: Sertifikasiya imtahanına asan suallar salınması təsadüfi deyil

17 iyun, 15:50

Azərbaycan və Türkiyə arasında peşə təhsili sahəsində əməkdaşlığa dair görüş keçirilib

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.