Bütün xəbərlər
3 fevral, 17:10

Tələbələrdən yüksəkkeyfiyyətli iş gözləyiriksə, ilk növbədə, onlara bu keyfiyyəti necə əldə edəcəklərini göstərməliyik. Mükəmməl işin nümunələrini təqdim etmək, qiymətləndirmə meyarlarını aydınlaşdırmaq və düşünmə prosesini izah etmək onların gözləntiləri daha yaxşı anlamasına kömək edir. 

“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, müəllimlər yalnız yekun nəticəni deyil, həmin nəticəyə gedən yolu da tələbələrə göstərməlidirlər. Məsələn, bir esse yazmaq tapşırıldıqda tələbələrə yalnız mövzu vermək kifayət deyil. Mövzu üzrə məqalə araşdırmaq, əsas ideyaları müəyyənləşdirmək, məntiqi quruluş yaratmaq və nəhayət, esse yazmaq kimi mərhələləri izah etmək tələbələrin işini asanlaşdırar.

Bundan əlavə, tapşırıqları real həyata uyğunlaşdırmaq tələbələrin marağını artırır. Əgər bir tapşırıq gündəlik həyatla əlaqəlidirsə, tələbələr onun əhəmiyyətini daha dərindən anlayırlar. Riyaziyyat dərsində sadə məsələlər əvəzinə real biznesin inkişaf templərini hesablamaq, tarixi hadisələri analiz edərkən müasir problemlərlə müqayisə aparmaq və ya elm fənlərində laboratoriya təcrübələrinə yer vermək tələbələrin mövzuya olan diqqətini artırır. Onlar tapşırıqların yalnız qiymət almaq üçün deyil, real bacarıqları inkişaf etdirmək üçün olduğunu başa düşməlidirlər.

Mərhələli yanaşma da tələbələrin keyfiyyətli iş təqdim etməsinə müsbət təsir göstərir. Böyük həcmli tapşırıqların daha kiçik hissələrə bölünməsi onların sistemli işləməsinə kömək edir. Əgər tələbələr bir layihəni mərhələ-mərhələ yerinə yetirib, hər hissə üzrə rəy ala bilsələr, yekun nəticə daha keyfiyyətli olar. Kiçik addımlarla irəliləmək həm onların vaxtı düzgün idarə etməsinə kömək edir, həm də iş yükünü azaltmaqla daha məhsuldar çalışmalarına imkan yaradır.

Bütün bunlarla yanaşı, müəllimlərin tələbələrə qarşı yüksək gözləntiləri qoruması vacibdir. Onların potensialına inanmaq və “sən bu işin öhdəsindən gələ bilərsən!” kimi ifadələrlə motivasiya vermək tələbələri daha yaxşı nəticə əldə etməyə təşviq edir. 

Tələbələrin işlərinə verdiyimiz rəy də bu prosesdə mühüm rol oynayır. Əgər bir işin keyfiyyəti aşağıdırsa, onu dərhal qiymətləndirib keçmək əvəzinə, tələbəyə düzəlişlər etmək üçün fürsət vermək daha faydalıdır. Məsələn, bir tələbə aşağı səviyyədə esse təqdim edirsə, ona yazısını yenidən işləməsi üçün rəy vermək və ikinci dəfə təqdim etməyə imkan yaratmaq onun inkişafına müsbət təsir göstərə bilər.

Keyfiyyətli iş təqdim etməyi vərdiş halına çevirmək üçün tələbələrin öz bacarıqlarına güvənməsinə və öyrənmə prosesinə dəyər verməsinə kömək etmək lazımdır. Bunun üçün müəllimlərin rol modeli olması, motivasiyaedici mühit yaratması və tələbələrə dəstək göstərməsi əsas amillərdəndir.

Şərhlər

Xəbər lenti

17 iyun, 22:12

Nazir: Ali təhsil müəssisələrimizin “THE Impact 2025”dəki nəticələri ürəkaçandır

17 iyun, 21:00

“Qlobal Dayanıqlı İnkişaf Konqresi”ndə elm və təhsil sahəsində Azərbaycan təcrübəsi paylaşılıb

17 iyun, 20:24

Mətin Kərimli: Müəllim və direktorlarda liderlik xüsusiyyətləri olmalıdır

17 iyun, 20:22

Sertifikatlaşdırmadan keçən müəllimlərin dərs yükü nə qədər artırılıb?

17 iyun, 18:22

STEAM’ool olimpiadasının final mərhələsinin qalibləri elan olunub

17 iyun, 18:01

“Finala çıxacağıma inanmırdılar” – RFO qalibləri danışırlar

17 iyun, 17:50

ADNSU-da “Materialşünaslıq elmi və texnologiyası” mövzusunda seminar keçirilib

17 iyun, 17:50

Təhsildə fasilə olmur, o sadəcə formasını dəyişir

17 iyun, 17:49

Təhsildə liderliyə gedən yol – REPORTAJ

17 iyun, 17:39

“Azercell Cup 2025” müsabiqəsinin qalibləri elan olundu

17 iyun, 17:38

Qubada "Nə? Harada? Nə zaman" oyunu üzrə açıq kubok keçirilib

17 iyun, 17:32

ADA ilə BOC arasında Anlaşma Memorandumu imzalanıb

17 iyun, 17:13

“BilBacar”da fərqlənən rayonlar və məktəblər açıqlandı – MÜSAHİBƏ

17 iyun, 17:05

Nazir müavini Türkiyənin Milli Təhsil Nazirliyinin nümayəndə heyəti ilə görüşüb

17 iyun, 17:00

Əldə olunan uğurlu nəticə əzm və məqsədyönlü çalışmanın nəticəsidir

17 iyun, 16:24

Metin Yener: Türkiyə universitetləri NDU ilə birgə proqramlar hazırlaya bilər 

17 iyun, 16:24

Texnologiya bizi idarə etməsin, biz onu idarə edək

17 iyun, 15:56

Nazir müavini: Təhsilin məqsədi şagirdləri savadlı, yaradıcı və kompetent cəmiyyət üzvü kimi yetişdirməkdir

17 iyun, 15:53

Nəzakət Mehdiyeva: Sertifikasiya imtahanına asan suallar salınması təsadüfi deyil

17 iyun, 15:50

Azərbaycan və Türkiyə arasında peşə təhsili sahəsində əməkdaşlığa dair görüş keçirilib

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.