Bütün xəbərlər
14 oktyabr, 09:10

Azərbaycanda müəllimlərin 80%-i peşəkar inkişaf fəaliyyətlərinin onların tədrisinə müsbət təsir göstərdiyini bildirir. 

“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, bu barədə İqtisadi Əməkdaşlıq və İnkişaf Təşkilatı (OECD) tərəfindən açıqlanmış TALIS 2024 (Teaching and Learning International Survey) hesabatının Azərbaycana aid hissəsində qeyd olunur.     

Bu göstərici İqtisadi Əməkdaşlıq və İnkişaf Təşkilatının (OECD) orta göstəricisindən (55%) daha yüksəkdir. Yeni fəaliyyətə başlayan müəllimlər arasında peşəkar inkişafın faydalı olduğunu düşünənlərin payı təcrübəli müəllimlərlə müqayisədə 7 faiz daha çoxdur.

Müəllimlərin ən çox yüksək səviyyədə ehtiyac duyduqlarını bildirdikləri peşəkar inkişaf sahələrinə aşağıdakılar daxildir: tədris və öyrənmə məqsədləri üçün süni intellektdən istifadə bacarıqları (21%), rəqəmsal resurs və alətlərin tədrisə inteqrasiyası üzrə pedaqoji bacarıqlar (20%) və rəqəmsal resurs və alətlərdən istifadə üzrə texniki bacarıqlar (20%).

Yeni başlayan müəllimlər isə ən çox aşağıdakı sahələrdə yüksək səviyyədə peşəkar inkişaf ehtiyacı olduğunu qeyd edirlər: tədris və öyrənmə məqsədləri üçün süni intellektdən istifadə bacarıqları (26%), multikultural və ya çoxdilli mühitdə tədris (24%) və rəqəmsal resurs və alətlərin tədrisə inteqrasiyası üzrə pedaqoji bacarıqlar (22%).

Müəllimlər peşəkar inkişafda iştirakla bağlı qarşılaşdıqları əsas maneələr kimi aşağıdakıları göstərirlər: peşəkar inkişafın çox baha olması (49%), müvafiq peşəkar inkişaf imkanlarının olmaması (47%) və iştirak üçün stimulların çatışmazlığı (46%). 

Yeni işə başlayan müəllimlərin isə ən çox rast gəldikləri maneələr bunlardır: müvafiq peşəkar inkişaf imkanlarının olmaması (44%), iştirak üçün stimulların çatışmazlığı (41%) və yetərli rəqəmsal resursların olmaması səbəbindən peşəkar inkişafın əlçatan olmaması (41%).

Şərhlər

Xəbər lenti

14 oktyabr, 12:03

Sadiq Əliyev: Rəqabətqabiliyyətli olmaq üçün bilik və bacarıqlar daim yenilənməlidir

14 oktyabr, 11:51

Bahar Muradova: Müharibədən zərər çəkmiş ərazilərdə təhsil sahəsi diqqətdə saxlanılır

14 oktyabr, 11:48

İşğaldan azad edilmiş ərazilərdə 300-dən çox şəxs peşə hazırlığına cəlb olunub

14 oktyabr, 11:38

Azərbaycan universitetlərinin qlobal reytinqlərdəki yeri yüksəlir

14 oktyabr, 11:33

İdris İsayev: Yeni bacarıqların öyrədilməsi zəruridir

14 oktyabr, 11:22

Məktəbəqədər təhsilə cəlb olunanların sayını artırmaq üçün plan yenilənib – Nazir müavini

14 oktyabr, 11:16

Azərbaycanda qadınların doktorantura təhsilində iştirakı artıb

14 oktyabr, 11:12

İdris İsayev: Təhsilə edilən sərmayələrin nəticəsini dərhal görmək mümkün deyil

14 oktyabr, 11:09

Təhsilin infrastrukturunun müasirləşdirilməsi istiqamətində ciddi addımlar atılır – Nazir müavini

14 oktyabr, 10:50

Təhsilə ən böyük investisiyaları dövlət qoyur - İdris İsayev

14 oktyabr, 10:45

Azərbaycanda 53 özəl təhsil müəssisəsinin nizamnaməsinə müsbət rəy verilib

14 oktyabr, 10:44

Şagirdlərin elektron yerdəyişməsinə start verilir

14 oktyabr, 10:40

Nazir müavini: Təhsilin inkişafı hər bir sahənin inkişafına təkan verir

14 oktyabr, 10:35

HTP çərçivəsində Azərbaycanda təhsil alacaq tələbələrin sayı açıqlanıb

14 oktyabr, 10:27

Vladanka Andreyeva: Təhsil dünyanı dəyişdirən ən güclü vasitədir

14 oktyabr, 10:12

Şəhriyarla Məmməd Arazı doğmalaşdıran ruh

14 oktyabr, 09:55

Naxçıvanda  “III Beynəlxalq Duzdağ Araşdırmaları Konqresi” keçiriləcək

14 oktyabr, 09:43

Şuşa məktəbliləri SAF 2025-in finalında iştirak edəcəklər

13 oktyabr, 23:08

1300 müəllim beynəlxalq sertifikat qazanıb

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.