
Azərbaycanda yeni məzunların 83%-i (sorğudan əvvəlki 5 il ərzində ibtidai müəllim təhsilini başa vurmuş müəllimlər) onların ibtidai müəllim təhsilinin keyfiyyətinin ümumilikdə yüksək olması ilə “razılaşır” və ya “tam razıdır”.
“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, bu barədə İqtisadi Əməkdaşlıq və İnkişaf Təşkilatı (OECD) tərəfindən açıqlanmış TALIS 2024 (Teaching and Learning International Survey) hesabatının Azərbaycana aid hissəsində qeyd olunur.
Bildirilir ki, bu rəqəm OECD üzrə orta statistik səviyyədən yuxarıdır: 75%.
Yeni məzunların aşağıdakı nisbətləri ibtidai müəllim təhsilinin onları fənn məzmunu (82%), ümumi pedaqogika (82%), multikultural və ya çoxdilli mühitdə tədris (45%), öyrənmə üçün rəqəmsal resurslar və vasitələrdən istifadə (56%) və tələbələrin sosial və emosional inkişafına dəstək (81%) üçün yaxşı hazırladığını bildirir.
1 /1
Digər xəbərlər
Digər xəbərlər tapılmadı



Qəzetimizə abunəlik
"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

Bölmələrimiz
2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.
Şərhlər